Vraag over sidepull, past hij wel?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Diane_

Re: Vraag over sidepull, past hij wel?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 09:43

Ben benieuwd hoe jouw paardje op de bosal reageert Benfan! Het appelbitje is geen optie dan, of rijd je liever bitloos?

Zelf rijd ik ook wel eens met touwhalster in het bos, maar als ik in de bak wat dressuurmatigs wil doen heb ik wel echt iets anders nodig dan een touwhalster, dat krijg ik er niet mee voor elkaar. Hebben jullie die problemen niet, of rijden jullie nooit in de bak? ;)

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-06-13 10:55

het appelbitje is wel een optie, maar ik wou met haar graat bitloos aan de gang. Ik heb gevoelsmatig bij haar het idee dat het voor haar prettiger is. Het is een enorm gevoelige wantrouwende pony met daarbij weinig zelfvertrouwen. Hele vervelende combinatie dus. Maar ze heeft meer dan 1x laten zien dat ze er heel graag voor me wil zijn en voor me wil werken. Wat ik weer als enorm positief zie.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 11:41

Groot gelijk dat je bitloos wil gaan, is toch al snel fijner en zeker heel prettig om met die overschakeling meteen een nieuw begin te markeren als het ware :j

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-13 15:05

Ja, ik snap je ook prima hoor, rijd zelf ook bitloos omdat ik het gewoon fijner vind. Hopelijk kan je in ieder geval de optoming vinden die perfect bij jullie past. :)