Ze presenteren het echt als een wijnsoort. Grove dressuurtutten zoals ik ooit tegengekomen ben zouden dit een "leuk" bit vinden omdat ze het paard er mooie 'prikkels' mee kunnen geven. Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
anneliesdj schreef:Ieder paard reageert anders op een bit, voor de een is het scherp, voor de ander precies goed en de derde loopt er dwars doorheen.
TS, zoek je een bit voor een bepaald probleem of kwam je deze tegen en ben je nieuwsgierig hoe ze werken?
lailapri schreef:Of minder vragen maar meer rijden. Als iemand maar in mijn mond bezig is zou ik nog veel ergere dingen uithalen![]()
Om terug te komen op het opwekken van stroom. Zo gek vond ik het idee niet (heb dit 10 jaar geleden op school geleerd) omdat je 2 verschillende soorten metaal om elkaar heen laat draaien. Al zal het heel weinig zijn, het zit wil in de mond waar het nat is en goed geleid, misschien voelt het alleen prikkelend en gaan ze daar ook meer van speekselen, geen idee, maar ik gebruik het bit maar niet (heb hem ook niet nodig).

upendo schreef:Myler heeft ook dit soort ribbeltjes en die worden de hemel in geprezen.