Goedkope pad voor boomloze zadels <--50 euro

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

pipo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:17

Natuurlijk wel als je de hoes aan de buitenkant helemaal laat bekleden en dan daar waar de ruggegraadvrijheid is de insteek maakt voor het pad. Ik zie het probleem niet hoor.

Kitty_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:26

Ik heb als het goed is binnenkort ( week of 2 a 3) een paarse en bruine pad , gloednieuw met afneembare kniewrongen te koop voor 45 excl verzenden. Past onder een maat 1 en maat 2 cheyenne . Pb maar bij interesse, kan aan meerdere pads komen.

jorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 10:26

Leuk idee om er gewoon een hoes omheen te maken! Ik zou het gewoon proberen als je handig bent met de naaimachine, merk je vanzelf of t bevalt.
Ik heb eventueel voor de liefhebber nog een (gebruikte) oranje HAF pad liggen.

Shirley

Re: Goedkope pad voor boomloze zadels <--50 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 11:55

Oranje is altijd leuk <3

Heb nu ook alleen zwart, donkerbruin en een roze ...

koetjeboe

Re: Goedkope pad voor boomloze zadels <--50 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-13 12:41

Ik ben vrij handig ik zou gewoon een paar inlages kopen. en zelf een halfpad maken.
Moet niet zo moeilijk zijn.
Geen oma of buur vrouw in de buurt die handig is met de naaimachine

Otti1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 15:21

xTammyy schreef:
http://www.agradi.nl/kerbl-zadelpad-voo ... t-full.htm
Hier rijd ik mee, ben er super tevreden over! Bevalt beter dan die HKM pads, de hoezen voor de inlages beginnen bij die pads namelijk op den duur door te scheuren, erg jammer.. Vind ze die 50 euro dan ook echt niet waard.

Over deze pad ben ik dus echt niet tevreden.
Het zadel schuift hier enorm mee. Vooral als het paard zweet.
Kan niet normaal opstappen met deze pad. Het zadel ligt dan meteen scheef.

Ik heb een hi tech pad en vind het zo balen dat ik die niet meer kan vinden.
Voor mij de ideale pad, al stap ik 100 keer op het zadel ligt perfect op de rug!

NU vraag ik mij af of het nou aan het bont onder de pad ligt dat het zadel schuift? Ik kan bijna alleen maar pads vinden met bont aan de onderkant.
De hi tech is antislip. Dit is wat ik zoek. Wie heeft er tips?

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 16:00

Mijn ervaringen ken je inmiddels al, maar ik kan ze hier natuurlijk ook nog eens opschrijven :D

Ik heb hetzelfde, maar omdat ik altijd iets ( of iemand ;) ) gebruik om op te stappen niet zoveel problemen met het schuiven van het zadel.

Wel gebruik ik onder de padjes met bont nog een extra dun katoentje, maar dat is ook mede vanwege het schoonhouden.

Dan toch maar op zoek naar meer pads met anti-slip ... die van Barefoot heeft het in elk geval ook onder de inlages en die worden nog gewoon verkocht ... alleen niet onder de vijftig euro, tenzij je eens een gebruikte tegenkomt :)