Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Dustyenmax18 schreef:Ragdollcat schreef:Ik heb uitstekend gelezen hoor TS, borstbeschermer is overbodig als de deken goed past. Dan had de deken het geen wonden veroorzaakt.
Borstbeschermer is eigenlijk bedoeld om te voorkomen dat de haren afschuurt door de voering van de dekens en het gaat hier om borstbeschermers, die waren overbodig geweest als de dekens goed past en een gladde voering heeft.
Je hebt de openingpost dus helemaal niet gelezen, lees nog maar een keer.
Weet niet waar jij uit haalt dat mijn deken wonden veroorzaakt...
Ragdollcat schreef:Dustyenmax18 schreef:ermers, die waren overbodig geweest als de dekens goed past en een gladde voering heeft.
De deken drukte evengoed op de wond dat veroorzaakt is door een shetlander en die borstbeschermer houdt dat niet tegen, want dat drukt evengoed erop, het mag dan vuil van de deken voorkomen, dus dat het nu erger is is er wel door veroorzaakt. Ik kan goed lezen hoor.
Ragdollcat schreef:Dustyenmax18 schreef:
De deken drukte evengoed op de wond dat veroorzaakt is door een shetlander en die borstbeschermer houdt dat niet tegen, want dat drukt evengoed erop, het mag dan vuil van de deken voorkomen, dus dat het nu erger is is er wel door veroorzaakt. Ik kan goed lezen hoor.