br pro max plastic kapot?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:28

Heb je nieuwe gekocht? Of heb je ze om kunnen ruilen?

Icrack

Re: br pro max plastic kapot?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 11:31

Garantie :-)

Caro_MarjaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 12:48

Ik heb de BR Pro max voor zowel voor- als achterbenen. Die voor de voorbenen vanaf oktober 2012 en die zijn nog steeds goed. Die voor de achterbenen heb ik vanaf kerst 2012 en dat mijn paard strijkt is nu duidelijk te zien: in de buitenlaag is precies op de strijkplekken een heel stuk weggesleten waardoor je al bijna in het inwendige van de beschermers kijkt. Ik vind dat echt heel snel gesleten en vind ze daar toch wel een beetje te duur voor! De BR strijklappen die ik 3 jaar geleden heb gekocht en tot aan de koop van de Pro Max bijna dagelijks gebruikte zijn nog helemaal heel. Ik ga nu dus weer de strijklappen gebruiken want de pro max gaat vol zand zitten met die opengesleten plekken erin.

Rovinia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:34

Met mijn kapotte beschermers ben ik terug gegaan naar de winkel en ik kreeg zonder problemen een paar nieuwe.
Het komt inderdaad meer voor en ze weten nog niet wat de oorzaak is.
Maar er werd mij wel geadviseerd om ze niet meer in de wasmachine te doen. Er staat ook in het wasvoorschrift dat ze alleen met de hand gewassen mogen worden.

wendyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:38

Rovinia schreef:
Met mijn kapotte beschermers ben ik terug gegaan naar de winkel en ik kreeg zonder problemen een paar nieuwe.
Maar er werd mij wel geadviseerd om ze niet meer in de wasmachine te doen. Er staat ook in het wasvoorschrift dat ze alleen met de hand gewassen mogen worden.

Dan krijg je ze toch niet schoon. Ik heb witte , die moeten echt in de wasmachine

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 10:43

Rovinia schreef:

Die van mij zijn nog nooit in de wasmachine geweest en ook kapot. Dus lijkt me bijzonder als het daar door zou komen

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 18:37

Mijn eerste paar in de machine en....idd stuk. Maar mijn tweede paar met de hand gewassen en.....ook stuk. Naar mijn inziens en ervaring maakt het ene moer uit :-) :-) :-)

Wxyz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 03:11

Ik heb ze van br voor voor en achter en ook van eskadron voor voor en achter. Gaan altijd met zijn alle in de wasmachine en ineens merkte ik op dat er 1 br pro max kapot was. Die van het voorbeen. Alle andere was niks mis mee. Ik heb de beschermer opengesneden en kon de hele schaal in stukjes eruit halen.
Beschermers waren 4 a 5 maanden oud. Ze zijn via de winkel opgestuurd maar br en ik heb nieuwe gekregen.

Kimberly520

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:41

Die van mij zijn nu ook kapot, nu wilt de winkel ze niet terug nemen omdat ik eerst een bewijs van br zou moeten hebben.
Weten jullie het mail adres van br?

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:42

wat voor bewijs?

Kimberly520

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:43

dat ik ze naar br terug zou mogen sturen.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:44

Volgens mij hoort de winkel dat te regelen. Je hebt ze van hun gekocht en niet rechtstreeks van BR.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:47

Kimberly520

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:48

mooihoofd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:49

ik had ze in drie kleuren en allemaal zijn ze kapot gegaan na 5 keer gebruiken. mijn paard heeft nog nooit beschermers kapot getrapt. heb mijn paard nu 14 jaar. winkels doen der weinig mee. voor mij geen br meer

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:50

Hmm..jammer. Gelukkig gaf de zaak waar ik ze kocht een betere service en garantie :-)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:54

Kimberly520

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:54

dit is die van mij :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:56

hi! jullie hadden elkaar allemaal al gevonden.
Wel storend dat die dingen zo snel stuk gaan, maar ik weet nu in ieder geval welke ik NIET moet kopen :D

Kimberly520

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 20:57

Ja dacht ik goede beschermers te vinden gaan ze spijtig genoeg zo snel kapot.

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 21:13

Idd erg jammer, ik heb ze graag en passen erg goed.
Bij mij net zo Kimberly, het ene moment waren ze na een handwas goed en heel. 5 min. later zie ik er 1 wat sneu bijhangen, gebroken dus. Dacht echt even dat ik in de maling werd genomen.

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-13 07:29

hoi allemaal :D
kom ik ook eens met een reactie (beetje druk met werk gehad).
heb nog steeds geen nieuwe ontvangen, vanmiddag maar weer even een mail sturen nasr de winkel.
wel raar dat het bij best veel mensen is gebeurd. voor die prijs zou dat gewoon niet moeten

Icrack

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-13 11:30

Zelf heb ik contact gehad met Br en zij bevestigen dat er problemen zijn met de pro max. Zij gaven in hun mail duidelijk aan dat zodra de mijne weer kapot gaan ik ze alsnog kan reclameren/ruilen/opsturen :-)
Mochten ze me mij weer breken vraag ik de aanschafwaarde terug en zoek me een paar van Tekna uit. Oersterke dingen en ook een goede pasvorm.

Lijkt mij dat als zij duidelijk aangeven dat ze op de hoogte zijn van de problematiek rond deze beschermers zij niet moeilijk kunnen doen over teruggave van de aanschaf. Ze voldoen niet aan hetgeen wat je er van mag verwachten, je hebt, over het algemeen genomen, een jaar garantie. Het lijkt me stug dat je bv tot in de lengte van dagen, maandelijks je b.bescherming komt ruilen omdat ze weer gebroken zijn :-) :-) :-)

wumdydumpy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-13 21:16

Wat icrack zegt klopt. Br doet er niet moeilijk over maar de winkel vaak wel. Gewoon even een mail sturen naar br met je verhaal en de winkel waar je ze hebt gekocht. De reactie uitprinten en hiermee naar de winkel gaan dan moeten ze ze wel ruilen en de oude terugsturen. Doet de winkel moeilijk dan nog even contact opnemen met br.

Ook voor de slijtageplekken (stof weg binnenkant zichtbaar) na 4 maanden doet br er niet moeilijk over om deze voor je om te ruilen. Heb ik namelijk zelf gehad.

Martine_Levi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 11:14

Fijn om te lezen dat ik niet de enige ben!

Ik heb in april m'n beschermers (achterbenen) gekocht en kwam er 2 weken geleden achter dat er ook 1 gesneuveld is! Ook van boven tot onder gescheurd!

Niet bij nagedacht en gewoon nieuwe besteld, na de 2e keer gebruik: een grote scheur in het "leer"! Ik had al het idee dat het wat te strak gespannen zat want ik vond hem al niet mooi aansluiten..

Divoza gemaild, het eerste paar kon ik opsturen dus dat moet ik nog doen, maar over het 2e paar durf ik niet aan te kloppen! Straks gaan ze nog denken dat ik het moedwillig doe! :=