Engelse "platte" neusriem, ook met sperriem?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lipydo

Re: Engelse "platte" neusriem, ook met sperriem?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:21

Ha! Nu je zegt haha, ik ga ook naar MUSE 4 juni! :D "tikt-em-aan" zelfde smaak :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:34

Hahaa, wat leuk!! Jups, ik ben echt een enorme fan. Zeg maar gerust een fangirl, ik weet alles over ze :')

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:38

Hihi tof! Ik ook al jaaaaaren fan. Ik heb ze ook al paar jaar geleden in het Goffertpark gezien =:) Alleen maar gesprongen toen! :D

En nuuuuu weer ontopic :')

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:38

Hihi tof! Ik ook al jaaaaaren fan. Ik heb ze ook al paar jaar geleden in het Goffertpark gezien =:) Alleen maar gesprongen toen! :D

En nuuuuu weer ontopic :')

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:39

ik heb het meest legendarische concert van ze gezien. was in Paradiso. voor 15 GULDEN!!! was echt top. ze waren nog onbekend en er waren niet veel mensen. echt super! (half jaartje later was dat anders...)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:41

Wanneer was dat? :0 Zeker heel lang geleden al?

Ik heb ze 17 December voor het eerst gezien, vond het werkelijk geweldig! Heb tijdens sommige nummers gewoon staan huilen van geluk :')

Ik ben wel blij dat ze tijdens het concert voor War Child weer aan vroeger werden herinnerd, ze willen weer meer contact maken met het publiek, zoals het altijd was ^^

Set_Elkol

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:46

Ik heb ze ook 5x gezien ;)

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:47

suuzepuus schreef:
ik heb het meest legendarische concert van ze gezien. was in Paradiso. voor 15 GULDEN!!! was echt top. ze waren nog onbekend en er waren niet veel mensen. echt super! (half jaartje later was dat anders...)

Ah ja! De veelgesproken Paradiso-show hihi.

@ Resistance (van enalaatste album afgeleid? :D ): "Heb tijdens sommige nummers gewoon staan huilen van geluk" herkenbaar :') maar dat was bijna 3 jaar geleden! Gerend voor mijn leven (met massa's mensen tegelijk) om vooraan te staan, en het was gelukt. Geweldig. Zucht. http://www.youtube.com/playlist?list=PL851CB5108E7361D1

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:50

Lipydo schreef:
suuzepuus schreef:

Ah ja! De veelgesproken Paradiso-show hihi.

@ Resistance (van laatste album afgeleid? :D ): "Heb tijdens sommige nummers gewoon staan huilen van geluk" herkenbaar :') maar dat was bijna 3 jaar geleden! Gerend voor mijn leven (met massa's mensen tegelijk) om vooraan te staan, en het was gelukt. Geweldig. Zucht. http://www.youtube.com/playlist?list=PL851CB5108E7361D1

Haha, 4 Juni sta ik met een vriendin om 9 uur 's ochtends al voor de deur. Ik ben gelukkig ongelofelijk snel (en dan echt ongelofelijk) voor mijn lengte (1.60), dus dat wordt een plekkie vooraan! :)

Inderdaad van het laatste album ja. War Child gig was live te volgen op youtube, het hele concert staat er nog steeds op. Zeker de moeite waard om helemaal te bekijken! Voor het eerst sinds jaren speelden ze weer Dead Star, en Dom had op een duur een paardenmasker op :') Matt stond op de piano te dansen, en er zijn weer een paar gitaren naar de gloria. Helemaal zoals vroeger! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:54

Maar wat houdt het Paradiso concert in? Daar heb ik nooit iets over gehoord :=

Lipydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:09

Wow om 9 uur al := haha. Ik ga ook met een vriendin en we willen ook zéker vooraan. Dus misschien zie ik jou dan wel om 9 uur :D (wij zijn alleen 1,78 en 184 haha :+ )

Ik zal zeker War Child even gaan bekijken! Leuk! Ik weet alleen dat ik meerdere mensen gehoord heb over het concert in Paradiso toen ze nog niet helemaal bekend waren en iedereen door dat optreden verkocht is :j

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:21

Kan het misschien gewoon weer over de hunter hoofdstellen gaan?

Weet er iemand of er ook losse frontriemen in dezelfde stijl zijn?
Mag iets van kleur ofzo opzitten, maar geen bling, niet onderlegd of gebombeerd.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:47

Moderatoropmerking:
Dit topic staat op HAR en ik zou dan ook willen vragen om gehoor te geven aan het verzoek van mijn collega hierboven. Alvast bedankt.

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:38

Resistance schreef:
Nathachou schreef:
http://www.flevohorsesupport.nl
Wel prijzig, ik heb mijn hoofdstel daar op maat laten maken, echter wilde ik juist geen sperriem hebben :).

Jaaa, dat is wat ik bedoel ^^ Heb je ook ongeveer een idee wat de prijs daarvan is?

(off-topic: Ik vind de naam van jouw paard werkelijk geweldig! (gitarist van favoriete band zijn achternaam :o )

Heey!
Ik was voor het totale hoofdstel incl teugels180 euro kwijt, maar hij is dan ook helemaal hand- en op maat gemaakt.

Ik heb mijn pony ook vernoemd naar Matthew Bellamy van muse ;) :D.
Groetjes

Nathachou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:40

LBLGypsyCobs schreef:
Kan het misschien gewoon weer over de hunter hoofdstellen gaan?

Weet er iemand of er ook losse frontriemen in dezelfde stijl zijn?
Mag iets van kleur ofzo opzitten, maar geen bling, niet onderlegd of gebombeerd.

Heey!
Sorry voor de dubbelpost, maar de website die ik noemde maakt ook dat soort frontriemen, in allerlei kleuren en maten.
Groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 09:53

Nathachou schreef:
Resistance schreef:

Jaaa, dat is wat ik bedoel ^^ Heb je ook ongeveer een idee wat de prijs daarvan is?

(off-topic: Ik vind de naam van jouw paard werkelijk geweldig! (gitarist van favoriete band zijn achternaam :o )

Heey!
Ik was voor het totale hoofdstel incl teugels180 euro kwijt, maar hij is dan ook helemaal hand- en op maat gemaakt.

Ik heb mijn pony ook vernoemd naar Matthew Bellamy van muse ;) :D.
Groetjes

Tjee, dat is wel duur := Maar ik had al iets anders erop gevonden. Wel een heel mooi hoofdstel. Past bij mijn peeskappen, want die zijn ook handgemaakt.

Hihi, wat grappig :D Dit topic gaat over een hoofdstel, maar opeens duiken er allemaal Musers op :') Achja, we trekken elkaar kennelijk aan :')