BlackyDizzel schreef:Ik vind ze zelf bij de kogel en net onder de knie niet zo mooi aansluiten, misschien niet zo duidelijk te zien op de foto's.. En zijn ze niet te hoog?
En je weet waar de knie zit? Daar maak je namelijk 2 fouten
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Nayomie schreef:Daphne__ schreef:Ik denk dat pony veel te klein gaat zijn.... Deze zijn maar heeeeel iets te groot, nouja te wijd. Pony maat gaat veel te kort zijn
Ligt denk ik aan het soort peesje. Ik heb zowel cob als pony en beide zijn ze even groot
Daphne__ schreef:Ik denk dat pony veel te klein gaat zijn.... Deze zijn maar heeeeel iets te groot, nouja te wijd. Pony maat gaat veel te kort zijn
Daphne__ schreef:Mischien wil Mallootje de lengte van de ponymaat voor je opmeten? Kun je meten bij het been van je pony of het past of niet, handiger dan deze weer wegdoen, ponymaat kopen en dan er mischien (ik denk wss) achter komen dat ze te klein zijn.
) passen ze wel
Ben ik niet blij mee, is toch 90 euro voor niks. Mallootje schreef:Er zijn 2 soorten, de strijklappen (die wij op de site hebben) en de kogelbeschermers (die jij had). Deze die jij hebt zijn er niet in pony, de strijklappen wel.
Daphne__ schreef:Kan trouwen goed zijn dat deze peesbeschermers, in welke maat dan ook, niet passen. Mijn paard heeft nou al twee keer (Met nieuwe soorten peesbeschermers) gehad dat de cob te klein was en full vééééél te groot. Nouja hetzelfde als jij hebt, lengte kan best, maar ze zijn veel te wijd. Raak die van mij ook nooit meer kwijt denk ik, gaat alleen een paard met flink brede botten passenBen ik niet blij mee, is toch 90 euro voor niks.
die is gewoon net te groot/te klein
, ik maakte een geintje ... sorry was een beetje melig door een ander topic