Koele peesbeschermers, welke? Crossbeschermers?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Re: Koele peesbeschermers, welke? Crossbeschermers?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-13 19:47

Je gaat geen spijt krijgen van de n.e.w's :))

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-13 20:28

Heb de N.E.W.'s vandaag uitgeprobeerd en ze zijn goed bevallen! Heerlijk bosritje gemaakt met een galopje en de benen waren mooi droog en niet warmer dan de rest. Ze zijn precies op de goede plekken hard en op de goede plekken zacht. Heb uiteindelijk maatje S genomen voor de smalle arabierenbenen.

Dank jullie wel voor het meedenken!

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-13 20:43

Kaunos schreef:
Heb de N.E.W.'s vandaag uitgeprobeerd en ze zijn goed bevallen! Heerlijk bosritje gemaakt met een galopje en de benen waren mooi droog en niet warmer dan de rest. Ze zijn precies op de goede plekken hard en op de goede plekken zacht. Heb uiteindelijk maatje S genomen voor de smalle arabierenbenen.

Dank jullie wel voor het meedenken!

Ik gebruik ze al een tijdje, en zelfs na flink trainen in de warmte blijven de benen koel! Ik heb alleen wel een stuk van het klittenband afgeknipt die vond ik te lang.

Kaunos

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 06:18

Ja, het klitteband is inderdaad erg lang....en erg plakkerig. Staat volgens mij zelfs op de website van N.E.W. dat je dat het beste kunt doen. Maar ga ze eerst even een paar keer gebruiken voordat ik het straks te kort knip. Bijknippen gaat niet echt meer :+