Bruine hangende frontriem met dubbel kopstuk?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 21:40

je hebt pb!

jannekespr

Re: Bruine hangende frontriem met dubbel kopstuk?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:06

Ik zie dat je mijn site al gezien hebt. Mijn prijzen zijn inderdaad wat hoger dan van WW, maar ik bind de stenen niet vast met draad. Daarnaast kun je er ook voor kiezen de stenen in het leer in te leggen in plaats van er bovenop, zodat ze meer beschermd liggen.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 11:08

Ik vind die van jou zeker mooi Janneke, maar voor dat geld heb je ook een 'echte' maar ik zal het zeker onthouden :j

essie_blue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-13 11:14

Ik heb toevallig een hangende frontriem van Döbert, bruin met gouden kastjes. Alleen geen dubbel kopstuk. Maar dat hebben ze echt wel! Die zelfgemaakte frontriemen van bokkers hier zijn hartstikke leuk, maar niet te vergelijken met die van Döbert of Passier, die steentjes blijven er veel langer in zitten, daarbij is het duidelijk te zien dat de kwaliteit van de merkfrontriemen en beter zijn. Daar is de prijs dan ook naar. Ik heb mijn Döbert hoofdstel zelf samengesteld bij K.evenaar in Presikhaaf, kon daar ook de frontriem bij kiezen en er stonden er heeeeeel veel in dat boekje :') misschien even daar naartoe bellen? Frontriem los bestellen kan vast ook wel :)

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-13 11:17

Ga ik doen :D Bedankt, ik neem er ook 1 van een bokker over, maar wil er dan graag nog 1 :)