Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Maar hij pakte het super op en weer redelijk snel ontspannen 

Nachtlampje schreef:ijssnuiver schreef:Is dat een leren bitje MilanLover? Die je paard op de foto in heeft? Hij ziet er zo "niet leer" uit.
Enige ijzeren deel is de ring waaraan je je teugels en het kopstuk vastdoet
.
En klappert het sowieso niet dan? Wat een vragen
gossa4ever schreef:Er uit vallen kan zowiezo niet, omdat het met een riempje in de kin-groeve vast zit zegmaar... Tja hoe leg je dat uit, het bit zit in de mond en aan het uiteinde van het bit zit een aan de ene kant een gespje en aan de andere kant een riempje, wat je net zoals een neusriem vast maakt maar dan in de kin-groeve
echt niet cool. Bit is in verhouding miss ook groot maar hij heeft een extreem klein mondje dus meer ruimte is er niet. Smaller weet ik ook niet of ik daar fan van ben omdat het niet erg is dat de druk over een groot oppervlak verdeelt wordt. 
Nachtlampje schreef:[ Afbeelding ]
Zoiets bedoelt ze.
Ideaal met de musketons, kun je er zo weer afclippen wanneer je wilt.
Werkt echt ideaal, je kunt het ook gewoon in je zak meenemen voor zekerheid etc.
Ik zou er voorlopig nog wel mee blijven rijden als ik jou was, gewoon om een goede vorming van het bit te laten gebeuren,
dat het bit niet stiekem iets te laag is en dan steeds naar beneden zakt omdat het "daar" gevormd is.