Rijden met oornetje

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Louise1990

Re: Rijden met oornetje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-13 13:14

Hé wat raar als ik je naam intyp L-u-l-y-c-h-e-l-l-u, krijk ik banketstaaf... :/

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:21

jaa ze zijn niet zo blij met mijn forumnaam haha(komt door eerste drie letters)

Lynn vind het zelf helemaal niet erg dat ze een oornetje om krijgt nee, lijkt het ook wel lekker te vinden haha. Ja ben benieuwd hoe lang dit topic blijft maar het mag om mij ik vind het wel een leuk idee van je ;)

Dan vind Baron het ergens ook wel lekker misschien om een oornetje op te hebben, misschien vinden ze dat zelf wel lekker met buitenritten en zo. Dank je dat je haar zo leuk vind, ze ie ook echt een vrolijk paardje. Vooral met buitenritten vrolijkt ze helemaal op, in de bak vind ze maar saai haha. Ze kan ook heel eigenwijs kijken op foto's :D ja die kleur petrol staat haar heel goed al zeg ik het zelf, ze heeft al zo'n moeilijke kleur met dekjes met dr roodbonte kleur. Jouw baron heeft weer een lekker makkelijke kleur kwa dekjes en zo ;)

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:26

Hier ook zo'n kriegel-van-de-wind-pony :j
Werkt super bij haar:

Afbeelding

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:29

Louise1990 schreef:
Jongens, jongens, het is maar een forum hoor. De andere plekken heb ik helaas niet kunnen vinden in het doolhof genaamd Bokt. Maakt het uit wat ik met dit topic wil of moet ik daar een verklaring voor tekenen?

Misschien zijn er inderdaad wel meer mensen die hun pony een lelijk of mooi hoofddeksel laten dragen en dit willen showen. Of het ook zin heeft om een paard dit te laten dragen ben ik ook wel benieuwd naar. Dus be my quest! :)

Als het alleen om het showen van je vliegennetje is, dan is [ITP] In The Picture een betere plaats :)

Harnachement is naar mijn gevoel meer voor vragen over bijvoorbeeld vliegennetjes of wat voor soort hoofdstel/ bit/ zadel je het beste kan kiezen.

Mijn overleden merrie paste geen standaard vliegennetje, de ruimte tussen haar oren was te breed en dan zat ze er in klem :P
Voor wind of vliegen is het een handig iets, maar verder gebruik ik ze eigenlijk niet.

YentlKim

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 13:29

Vindt ze altijd wel schattig staan ! :)

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-13 16:48

Diaz wat een mooie kleur oornetje, staat je paard goed zeg :D

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-13 13:46

Er staat niet echt een duidelijke vraag in de openingspost.
Volgens mij puur om het feit om even je oornetje te showen.
Dat is helaas niet de bedoeling.
Daarom hier een slotje.