Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Ik geloof wel dat die kussens zowiezo niet super zijn en dat ik die liever zou vervangen door een goede pad.. pleiada schreef:Misschien toch de moeite waard om te proberen..Deze zadels zijn volgens mij dezelfde zadels als bosrand verkoopt op marktplaats en die schijnen wel goed te bevallen..In duitsland worden ze verkocht door A&M reitsport en er is ook een enorm topic in duitsland over deze zadels..Je zou het topic eens kunnen bekijkenIk geloof wel dat die kussens zowiezo niet super zijn en dat ik die liever zou vervangen door een goede pad..
, maar dat kan ook via de nederlanse site.DubbelDun schreef:Je moet natuurlijk wel zijn aangemeld bij Ebay, maar dat kan ook via de nederlanse site.
Als je lid bent kun je bieden.
Je kunt dan zien of je de hoogste bieder bent en als de tijd voorbij is heb je dan het zadel 'gewonnen'. Dan krijg je de betaalgegevens van de verkoper, waarbij opgeteld de verzendkosten (die je vooraf wel even moet vragen).
Zodra je betaald hebt wordt het zadel opgestuurd.

DubbelDun schreef:Was het maar zo simpel
Je kunt tot de laatste sekonde nog overboden worden. Zeker Duitsers zijn heel bekend om hun allerlaatste sekonde-biedingen
Best geef je gewoon een bedrag in wat iets boven het nu geboden bedrag ligt en blijft in de gaten houden of je wordt overboden (of biedt nog gewoon mee).
Vlak voor het aflopen geef je dan het bedrag in wat je er echt maximaal voor kwijt wilt en als je dan toch nog wordt overboden dan had iemand er gewoon meer voor over dan jij. Daar moet je dan vrede mee hebben
...
DubbelDun schreef:
) en denk er in dit geval aan dat in het Duits te doen. Ken maar weinig Duitsers die Nederlands kunnen lezen