Nieuwe collectie Animo zadeldekje €229,00?!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

HTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:21

Voor dat geld had de vorm van het dekje wel mooier gemogen van mij.
Maar zal het er zelf nooit aan uitgegeven, en vraag me ook af wie het wel doet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:22

En niet pas per 1 april beschikbaar?
:')

Air

Re: Nieuwe collectie Animo zadeldekje €229,00?!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:26

Goh, wel slim bedacht, een winst van minimaal 200 euro.. :+

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:29

Wooow, bizar!
en moet zeggen dat ik m nog niet eens zo super mooi vind. Geef mij maar een anky of eurostar dekje :)
Zelfs t swaroski hoofdstel voor mijn oude paard heeft dit niet eens gekost :+

carien13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-13 22:34

ik denk dat er altijd wel mensen zijn die dit dekje willen hebben. opzich wel slim bedacht. soms heb ik,vooral op concoursen, het gevoel dat de een het nog weer duurder moet hebben dan de ander. daar zijn deze dekjes speciaal voor gemaakt haha

_clau_1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:36

Echt zo bizar! Die broeken van hun kosten ook een godsvermogen. Het zal het best waard zijn maar zolang er nog geen bloeiende geldboom in mijn tuintje staat, koop ik liever wat goedkopere rijbroeken/dekjes ;)

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:38

Ook al zou ik een miljaird op mijn bankrekening hebben, ik ben niet gek. :')

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:39

Vind hem geeneens mooi

Ania

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:49

Kan iemand mij ook uitleggen wat er zo speciaal is aan dat hele Animo gebeuren? Is het kwalitatief beter dan een ANKY/ES/of uberhaupt HH?
Of is dit gewoon iets van "kijk ons eens duur en exclusief zijn, nu heb je iets wat maar 2% van heel paardrijdend Nederland heeft"?

Een jaar of 5 geleden had je LinLie? de spullen kostten een godsvermogen en hadden een kwaliteit van een of ander B-merk. Ik geloof dat een fleece deken van haar iets van 250 euro kostte.
Merk is na 1 a 2 jaar ermee gestopt.
Toen kwam Robby's. Veeeeel te duur voor een prutkwaliteit. Eerste jaar wou iedereen het hebben, 2e jaar had men door dat ze afgezet werden 3e en 4e jaar staan overal kraampjes met korting op korting en kun je nieuwe Robby's jassen voor 30 euro (origineel iets van 150) kopen.

Als ik wat dieper in mijn geheugen grif kan ik vast nog wel een paar andere nieuwe dure merken opnoemen die veel te duur waren en die het maar kort volgehouden hebben.

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-13 22:57

Duur!!
Kan de afbeelding helaas niet zien op me tel. heeft iemamd een link?

sanne_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 00:18

_RMHorse_ schreef:
sanne_19 schreef:
Zijn andere dingen die belangrijker zijn! En mijn paard ziet het verschil echt niet tussen een dekje van 6 euro en een dekje van 229 euro!

Het is ook niet voor je paard, het is toch voor jezelf:P rijden doe je ook niet voor je paard

maar buiten dat vind ik hem geeneens mooi! Saai

Het is misschien niet voor mijn paard nee, maat t ligt wel op zijn rug.
En wanneer je zelf op je paard zit zie je her niet eens. Ik vind het gekken werk.
Mja, dat ik mijn menig! (En volgens mij die van meerderen)

_Anneruth

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 06:14

Air schreef:
Goh, wel slim bedacht, een winst van minimaal 200 euro.. :+

Hoe kan je nou 200,00 winst maken op een dekje van 229? Ten eerste betaald Divoza 21% BTW en natuurlijk de inkoopsprijs. waarschijnlijk ook de verzendkosten vanuit Italie. Animo zelf heeft nog ontwerp en productiekosten en dan vergeet ik nog bijna reclamekosten en personeelskosten.

Niet dat dit de prijs verantwoordt maar het is wel heel makkelijk om te zeggen hoeveel ze er wel niet aan verdienen.

Ik vind het best een gaaf dekje trouwens maar heb er niet zoveel geld voor over. Zou hem niet eens durven wassen :7.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 06:44

bij ooteman hebben ze hem ook toen ik het dekje zag dacht ik dat het 20 euro was ofs :') dan zijn de goedkopere dekjes mooier :j

die van de ooteman

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 06:56

Weten ze heel zeker dat er niet ergens een typ foutje in geslopen is....
29 euro zou ik er wel voor willen betalen, maar 229 euro amenevernooitniet!

korbakimmy8

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:20

zo bijzonder vind ik hem niet,.

Feria

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:41

Zo veel geld voor zo'n lelijk ding? :')

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:49

Euhhh? Nee bedankt. Best mooi....maar A: die prijs en B: Wit?...... Wit?

En dan voor de fijne was.... Nou...een wedstrijd in de zeikende regen en hij mag op 60graden.

Wit?

SunNDLM

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 12:58

Ik heb 'm ook zien staan. Ik vind 'm wel mooi maar dat geld heb ik er echt absoluut niet voor over!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:41

Ik zou het er ook absoluut niet voor over hebben en hier in de winkel komt het niet binnen, ik vind het absurd.
Maar er zullen vast wel (een paar) mensen zijn die het kopen.. Alleen vraag ik mij dan af in welke oplage dit gemaakt wordt en hoeveel er effectief aan de volle pot verkocht zullen worden.

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 17:43

nou zo bijzonder en mooi vind ik ze niet! Wat een geld voor zo'n dekje!!

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:41

Ania schreef:
Kan iemand mij ook uitleggen wat er zo speciaal is aan dat hele Animo gebeuren? Is het kwalitatief beter dan een ANKY/ES/of uberhaupt HH?
Of is dit gewoon iets van "kijk ons eens duur en exclusief zijn, nu heb je iets wat maar 2% van heel paardrijdend Nederland heeft"?

Een jaar of 5 geleden had je LinLie? de spullen kostten een godsvermogen en hadden een kwaliteit van een of ander B-merk. Ik geloof dat een fleece deken van haar iets van 250 euro kostte.
Toen kwam Robby's. Veeeeel te duur voor een prutkwaliteit. Eerste jaar wou iedereen het hebben, 2e jaar had men door dat ze afgezet werden 3e en 4e jaar staan overal kraampjes met korting op korting en kun je nieuwe Robby's jassen voor 30 euro (origineel iets van 150) kopen.

Als ik wat dieper in mijn geheugen grif kan ik vast nog wel een paar andere nieuwe dure merken opnoemen die veel te duur waren en die het maar kort volgehouden hebben.

Hier wil ik wel even op inhaken, heel eerlijk zou ik je aan willen raden om eens het geld voor een broek van animo uit te geven, echt geweldig zijn ze en dan hebben wij hier toch al best wat merken versleten. Mijn dochter rijdt bijna wekelijks wedstrijden en doet daarna echt geen joggingbroek erover, want ja waarom zou ze naar mama luisteren :+ . Maar hoe vies deze broek ook ziet, gooi hem in het wasmachine, ophangen en je hebt weer een wedstrijdbroek die er als nieuw uitziet, zelfs nu naar meer dan een jaar ziet hij er nog als nieuw uit. Normaal verslijt ze dus 5 witte rijbroeken, maar deze gaat dus al meer dan een jaar mee en ze heeft hem altijd aan. Ik vind het voor het dekje echt belachelijk veel geld, maar de rijbroeken zijn het dubbel en dwars waard.

Ik vind het eerste dekje in de openingspost wel erg mooi, eerst maar even de staatsloterij winnen.

Noeni

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:53

Mij viel het ook op, en mijn mond viel ook open :')
Vind de jasjes en broeken van Animo wat betreft wel in het andere segment jasjes en broeken passen
Maar die dekjes vind ik dan toch weer een beetje uit de toon vallen met die prijs.

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 19:56

Wat een walgelijk lelijk dekje :P .. Wie verzint dat.. Als er Pagony op zou staan, zou ik dat ook zoooo geloven :') .
Waarom zou je dat kopen?! Zodat je kan zeggen dat je een dekje ´van wel 229 euro´ onder je zadel hebt liggen?! Mensen verklaren je eerder voor gek, dan dat ze er ontzag of respect voor zouden hebben := .
Volgens mij is dit ding het volgende seizoen weer uit de schappen, aangezien paardenminnend Nederland ook kampt met wat crisis-probleempjes.. :roll:

WolinLotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 20:01

Ania schreef:

LieLen was dat inderdaad :j ... Iets wat ´schone lelie´ ofzoiets betekende :') .. Leerlinge van Anky van Grunsven had dit merk opgezet, zonde van de tijd en moeite, want het was inderdaad drie keer niks :P .

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-13 21:59