Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_RMHorse_ schreef:sanne_19 schreef:Zijn andere dingen die belangrijker zijn! En mijn paard ziet het verschil echt niet tussen een dekje van 6 euro en een dekje van 229 euro!
Het is ook niet voor je paard, het is toch voor jezelf:P rijden doe je ook niet voor je paard
maar buiten dat vind ik hem geeneens mooi! Saai
Air schreef:Goh, wel slim bedacht, een winst van minimaal 200 euro..
.
dan zijn de goedkopere dekjes mooier
Ania schreef:Kan iemand mij ook uitleggen wat er zo speciaal is aan dat hele Animo gebeuren? Is het kwalitatief beter dan een ANKY/ES/of uberhaupt HH?
Of is dit gewoon iets van "kijk ons eens duur en exclusief zijn, nu heb je iets wat maar 2% van heel paardrijdend Nederland heeft"?
Een jaar of 5 geleden had je LinLie? de spullen kostten een godsvermogen en hadden een kwaliteit van een of ander B-merk. Ik geloof dat een fleece deken van haar iets van 250 euro kostte.
Merk is na 1 a 2 jaar ermee gestopt.
Toen kwam Robby's. Veeeeel te duur voor een prutkwaliteit. Eerste jaar wou iedereen het hebben, 2e jaar had men door dat ze afgezet werden 3e en 4e jaar staan overal kraampjes met korting op korting en kun je nieuwe Robby's jassen voor 30 euro (origineel iets van 150) kopen.
Als ik wat dieper in mijn geheugen grif kan ik vast nog wel een paar andere nieuwe dure merken opnoemen die veel te duur waren en die het maar kort volgehouden hebben.
. Maar hoe vies deze broek ook ziet, gooi hem in het wasmachine, ophangen en je hebt weer een wedstrijdbroek die er als nieuw uitziet, zelfs nu naar meer dan een jaar ziet hij er nog als nieuw uit. Normaal verslijt ze dus 5 witte rijbroeken, maar deze gaat dus al meer dan een jaar mee en ze heeft hem altijd aan. Ik vind het voor het dekje echt belachelijk veel geld, maar de rijbroeken zijn het dubbel en dwars waard.
.. Wie verzint dat.. Als er Pagony op zou staan, zou ik dat ook zoooo geloven
.
.
Ania schreef:Kan iemand mij ook uitleggen wat er zo speciaal is aan dat hele Animo gebeuren? Is het kwalitatief beter dan een ANKY/ES/of uberhaupt HH?
Of is dit gewoon iets van "kijk ons eens duur en exclusief zijn, nu heb je iets wat maar 2% van heel paardrijdend Nederland heeft"?
Een jaar of 5 geleden had je LinLie? de spullen kostten een godsvermogen en hadden een kwaliteit van een of ander B-merk. Ik geloof dat een fleece deken van haar iets van 250 euro kostte.
Merk is na 1 a 2 jaar ermee gestopt.
Toen kwam Robby's. Veeeeel te duur voor een prutkwaliteit. Eerste jaar wou iedereen het hebben, 2e jaar had men door dat ze afgezet werden 3e en 4e jaar staan overal kraampjes met korting op korting en kun je nieuwe Robby's jassen voor 30 euro (origineel iets van 150) kopen.
Als ik wat dieper in mijn geheugen grif kan ik vast nog wel een paar andere nieuwe dure merken opnoemen die veel te duur waren en die het maar kort volgehouden hebben.
... Iets wat ´schone lelie´ ofzoiets betekende
.. Leerlinge van Anky van Grunsven had dit merk opgezet, zonde van de tijd en moeite, want het was inderdaad drie keer niks
.