Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
unamie schreef:Het heeft geen zin om zomaar een merk te noemen zonder het paard gezien te hebben..
Zo te horen heeft hij geen standaard rug..
Als je al veel geld hebt uitgegeven aan zadels zou ik niet weer de fout maken om een confectie zadel te kopen
Kijk eens op http://www.zadelatelier.nl (Ninon Schutte)
Maakt niet alleen een zadel die fijn is voor je paard maar ook aan de wensen van de ruiter!
mocht je willen kijken naar maatwerk indien nodig , dan is zij zeker een hele goeie optie. als ik tegen die tijd zelf weer aan het zadel moet (paard heeft nog minimaal een jaar te gaan voor ze zadelmak gemaakt word) dan staat zij boven aan de lijst
Sonja_vR schreef:in de zin van , "je kunt niet zomaar een zadel kopen en dat e rop mikken" heb je gelijk, maar het heeft wel zin , als in dit zijn merken met kenmerken die je zoekt, kijk eens of dat er iets tussen zit dat past . wie wete zit er iets tussen wat goed past bij het paard en de ruiter waar ts nog niet aan gedacht heeft, of niet kent.
Ninon, ik hoor echt heel veel goeds over haarmocht je willen kijken naar maatwerk indien nodig , dan is zij zeker een hele goeie optie. als ik tegen die tijd zelf weer aan het zadel moet (paard heeft nog minimaal een jaar te gaan voor ze zadelmak gemaakt word) dan staat zij boven aan de lijst