Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Hannapony schreef:ik heb gisteren een dekje gemaakt, najaa ik heb geprobeerd en mijn moeder heeft afgemaakt... dus ik denk niet dat het gaat lukken... als het me wel gelukt is om een bp te maken zeg ik het welik denk met heel veel laagjes fleece of zacht schuimrubber al vulling en er dan een hoes omheen naaien ofzo
pjmpaarden schreef:Hannapony schreef:ik heb gisteren een dekje gemaakt, najaa ik heb geprobeerd en mijn moeder heeft afgemaakt... dus ik denk niet dat het gaat lukken... als het me wel gelukt is om een bp te maken zeg ik het welik denk met heel veel laagjes fleece of zacht schuimrubber al vulling en er dan een hoes omheen naaien ofzo
hoe heb je je dekje gemaakt? wil zelf ook heel graag een dekje maken maar weet niet echt goed hoe het moet of welke stof ik het beste kan gebruiken
pjmpaarden schreef:Hannapony schreef:ik heb gisteren een dekje gemaakt, najaa ik heb geprobeerd en mijn moeder heeft afgemaakt... dus ik denk niet dat het gaat lukken... als het me wel gelukt is om een bp te maken zeg ik het welik denk met heel veel laagjes fleece of zacht schuimrubber al vulling en er dan een hoes omheen naaien ofzo
hoe heb je je dekje gemaakt? wil zelf ook heel graag een dekje maken maar weet niet echt goed hoe het moet of welke stof ik het beste kan gebruiken
Hannapony schreef:hoe heb je je dekje gemaakt? wil zelf ook heel graag een dekje maken maar weet niet echt goed hoe het moet of welke stof ik het beste kan gebruiken
Hannapony schreef:Koper schreef:Wat je ook doet: NIET het nepschaap van de ikea gebruiken. Of in elk geval niet zonder zadeldekje eronder. Maar niet dat nepschaap zo rechtstreeks op de rug leggen.
mag ik vragen waarom niet? ik ben gewoon benieuwdoké dan doe ik er wel nog iets onder, misschien fleece ofzo