Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Splendesco schreef:Ik vond de witte in de winkel niet echt wit te noemen, zowel de Pagony's als de BR Pro Max niet..

Ook vind ik dat het zand makkelijk hecht aan de buitenkant, maarja, met welke beschermer heb je dat niet. Bij mij komt er in elk geval geen zand tussen de beschermers en de benen, dus dat is een groot pluspunt, geen schuurplekken in ieder geval! Ook kun je ze prima gebruiken met springschoenen, wat bij 3 in 1 beschermers nog wel eens een probleem kan zijn. Het klittenband is ook heel prettig! Het blijft prima zitten maar je trekt het ook makkelijk los. Bij sommige beschermers wil het klittenband nog wel eens moeilijk los te trekken zijn, waardoor er bij mij al menig springschoen gesneuveld is omdat ik zo hard aan het klittenband moest trekken dat ik het hele flapje eraf rukte. Dus ook dat is een pluspunt. De pasvorm is prima. Wanneer je de beschermer vanaf de knieholte naar beneden laat glijden vind hij perfect zijn plek om het been. Het klittenband is ruim verstelbaar dus ook met wat stevigere benen past de beschermer. Mijn pony heeft smalle beentjes en ook dat is geen probleem.
Splendesco schreef:Ik zit echt te twijfelen of ik de zwarte en de witte zal bestellen. Aangezien de witte in de winkel niet wit leken.. twijfel twijfel. Wie heeft er hier nog meer de witte en zijn ze echt wit bij jullie?
Jotoma schreef:Ik heb de witte BR, paard zit met gewone peesjes en 3 in 1 altijd tussen cob/full, met de promaxjes geen last van en die zitten perfect qua lengte en breedte. Ik heb van BR voorbenen maat Medium (2x klittenband) en achter maat full (3x klittenband). Na meten zou ik van de pagony wel full nodig hebben (voor 26cm en achter 30cm)