moonfish13 schreef:Morgen meten! Helemaal vergeten!!
Geeft niet hoor ik wacht geduldig af hahaha
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

. Esss schreef:Ik heb het trouwens opgemeten zoals het dwarslijntje dat je op de foto had getekend. Dus aan de zijkant en dan van de voorkant tot het einde van het kussen. Ergens heb ik gelezen dat je een inch maat kunt uitrekenen door het aantal cm door 2,54 te gdelen en als je dat doet dan kom je op 17,1 uit.
Ik vind het iig een superfijn zadel! Ik ben wel iets kleiner, maar mijn edele achterwerk past er nog goed in.
lotje5lotje schreef:het cobmodel heeft een vlakkere zit dan het gewone model. daardoor kan je meer "kont" kwijt......dat is speciaal gedaan om het zadel zo kort mogelijk te houden. Bij een diepere zit kan je veel minder "kont" kwijt.
Dus ik denk dat het makkelijk gaat passen in een 17" met maat 40!
De plus staat voor een extra kort model! Officieel is hij 44,5 cm volgens Thorowgood Engeland, maar ik meet ook ietsje korter. Hetzelfde zadel in 17,5 inch is 45,7 cm. Ik pas in 17 inch met maat 40 (net) in. Ik vind hem heerlijk zitten. En ook de verwisselbare voorbomen vind ik erg handig. Een ander Thorowgood model dat extra kort is, is de Endurance.