Kent iemand de RS-Tor

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-14 19:34

slowlyhorse schreef:
Kunnen julie mijn vragen beantwoorden? dank je wel!:)
Ik begrijp uit jullie verhalen dat je de RS tor in je hand houdt. Kun je dan in stap en galop nog el voldoende mee naar voren bewegen met de mond?
Heb je ze aan 2 kanten? als je er 1 besteld krijg je ze dan voor beide kanten?
Op welke site kun je ze bestellen?

Jahoor genoeg bewegingsvrijheid. Dat handvat zit in het midden dus er is geen linker of rechterkant, je kan zelf bepalen in welke hand je hem neemt. Ergens in het topic staat waar je hem kan bestellen. Anders even googlen.

LinsxDot

Re: Kent iemand de RS-Tor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 10:31

Ik wil hem ook bestellen mijn paard steigerd en bokt en draait vliegensvlug om buiten en dit lijkt me ook ideaal maar ik kan geen engels en weet begod niet hoe ik dat moet bestelle hihi.

slowlyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 14:02

Dank je wel!
Ik probeer een maat small te bestellen, maar hoe kom ik bij het afrekenschema?

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-14 23:00

Volgens mij helpt het beter als je je paard leert om voorzichtig met je te zijn. Ik vind het een duur nylon bandje met stop.
Ik heb het ook op tv gezien. Zijn er ook filmpjes waarin je ziet wat er gebeurt als je paard bokkend aan de kletter gaat?

laboum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-14 10:26

Wat zijn de kosten van dit product eigenlijk?

Berna27

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-14 13:56

Ik ben laatst vreselijk van mijn paard gestuiterd waarbij ik o.a. mijn bovenarm net onder de schouder heb gebroken (en nek, schouderblad en 6 ribben...) doordat ik op het laatste moment mijn bokriempje vast pakte en (helaas) vast bleef houden. Vraag me oprecht af of dit een betere oplossing is, alhoewel ik voorlopig nog niet op een paard kan klimmen. Weet wel dat ik in ieder geval nooit zonder cap ga en ook maar zo'n dure airbag ga aanschaffen. Paard schrok en nam een mega sprong opzij en ik was uit balans en dacht zacht te vallen op de hei maar helaas, er zat een richel waar ik precies op viel, anders was het alleen bij die gebroken bovenarm gebleven...

room10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-14 13:01

Mijn paard schok, mega sprint eindigend in een noodstop, ik werd echt afgevuurd tegen de wand, ik was totaal onvoorbereidt dit heeft ie nog nooit gedaan ?! Gebroken ribben geperforeerde long/klaplong, mond flink kapot. En dan die deuk in mijn vertrouwen . . . ik zoek van alles mbt veiligheid, cap/bodyprotector maar weet niet of dit nu meerwaarde zou hebben. Kan iemand die er mee gereden heeft misch vertellen bij welke trucjes je misch nog kans maakt om te blijven zitten met de RS tor ?