Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
biancalaylo schreef:ja ga ik dat eerst doen, veel stappen, kleine stukken draven en dan galopen, en de galop vind ze zoiezo wat moeilijker (het is een draver) dus stap en draf gaan we aan werken!

dus hier heb ik goede ervaringen mee! Blubje11 schreef:Zitles is als je t zelf oefent niet nodig, je vindt je evenwicht vanzelf
Of je zou 2ehands eens kunnen kijken, misschien dat je daar wat tegenkomt
Zoiets slijt ja ook niet zo heel veel of het moet echt al net zovaak gebruikt worden als een zadel. Maar via de BoktMarkt of marktplaats ofso zou je voor een leuk prijsje nog wel een goede bbp kunnen tegenkomen
. Daarbij is zo'n bbp ook fijn om te hebben als je straks wel weer met zadel gaat rijden. Altijd eens leuk om tussendoor nog eens mee te rijden (vind ik zelf dan
) biancalaylo schreef:omdat je dan eerst heel het topic moet lezenik MOET nu zonder zadel omdat mijn zadel niet goed ligt en ik hier dus niet meer mee wil rijden. dus toen vroeg ik of het kon met beugels voor meer balans, en toen waren we hier.