Iemand ervaringen met deze eczeemdeken

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maureen_M

Re: Iemand ervaringen met deze eczeemdeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-13 17:14

Okee bedankt voor alle reacties !

Ik zie dat er toch goede ervaringen met die van Ooteman zijn, oftewel vantaggio.. dus ik denk dat ik er toch voor ga.

Ik wil best voor de RSIH gaan maar ik heb geen extreme schuurder..

@Eshorse: ik ben heel vroeg begonnen met wassen uit voorzorg... ik zag toen eigenlijk niks van geschuur. Ik heb wel regelmatig gesmeerd maar het schuren kwam maar niet. Dit was ons eerste jaar samen en ik dacht dat ze misschien jeukvrij zou zijn op mijn vorige stalling, maar toen ik haar manen ging kammen trok ik zo een hele pluk uit.. Toen wist ik dat het schuren al aan de gang was en ben ik maar met de deken begonnen. Gelukkig met een beetje resultaat

eshorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 20:21

Zodra het 15 graden wordt deken erop.. en dan pas helemaal af doen als het weer beneden de 15 graden is. Dat werkt volgensmij het beste.. ook wat ik bij andere stalgenoten zie. Want doe je het te laat hebben ze er al last van...

Maaraatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:37

Ik denk dat je toch beter de rambo had kunnen nemen,
de dekens van horseware zijn iets prijziger maar dat komt ook omdat ze kwaliteit zo goed is dat je er jaren mee kan doen.
Dus je kan beter 1x wat meer uitgeven wat jaren meegaat, als ieder jaar een andere moeten kopen want dan ben je uiteindelijk nog meer geld kwijt.
Maar dat is mijn ervaring.

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-13 10:51

maratjesammy schreef:
Ik denk dat je toch beter de rambo had kunnen nemen,
de dekens van horseware zijn iets prijziger maar dat komt ook omdat ze kwaliteit zo goed is dat je er jaren mee kan doen.
Dus je kan beter 1x wat meer uitgeven wat jaren meegaat, als ieder jaar een andere moeten kopen want dan ben je uiteindelijk nog meer geld kwijt.
Maar dat is mijn ervaring.

Dat dacht ik ook, dure boett deken gekocht, heeft het misschien 2 maanden langer uit gehouden. Ik heb gewoon de goedkopere, doet ook minder pijn in de portemonnee als hij weer een keer stuk is.
Maar om op je vraag terug te komen, nee geen ervaring met deze deken.