[WN] Pad boomloos zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 11:40

DubbelDun schreef:
@Zoek: in een western topic zul je idd veel westernpads tegen komen ;)

Sorry, overheen gekeken! Stom :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 13:24

Dagmar_1995 schreef:
Zou dit dekje voldoende inlages hebben voor een cheyenne barefoot zonder vps?
http://www.hofstede-twekkelo.nl/webshop ... gory_id=43

Kan er niet helemaal wijs uit worden...

Dat zal Miriam van Hofstede Twekkelo vast wel weten hoor, zij verkoopt de Barefoots immers ook :j

Barefoot gebruikt al jaren geen Grandeur pads meer overigens, ze maken de pads al sinds de introductie van het VPS zelf.

Ik weet niet precies in hoeverre Grandeur pads veranderd zijn, maar het model met de gaten boven de ruggengraat vond ik zelf altijd totaal ongeschikt omdat daar extra dunne inlages in zaten, van ik dacht 6 mm dik i.p.v. de normale 12 mm.

Ook waren er teveel materiaal-overgangen aan de onderkant van deze pads waardoor ze de huid konden irriteren.

Maar nogmaals, ik weet niet in hoeverre dit anders is geworden bij dit model.

Het normale model met ruimere inlagevakken en een dichte ruggengraat (wel vrije strook tussen de inlages uiteraard) was veel en veel beter in ieder geval en leveren ze ook gewoon nog steeds.

Maar Miriam is een fijne meid en kan er vast alles over vertellen hoor, dus gewoon even contact met haar opnemen :)

Jetta

Re: Pad boomloos zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 22:54

Ik heb nog een VPS loze Barefoot. Ik heb een grandeurpad met inlages, die er toendertijd bij aanbevolen werd ( wel nieuwe inlages ) en ik heb een Cutter shockpad met armasoft inlages. Mooie pad, iets lang.