Waw wat een mooie kleur! ik heb ook een bruin zadel, dus zo diep rood bruin vind ik echt schitterend. Stoer dat je het durfde, zou er toch niet meteen aan durven beginnen
ziet er goed uit hoor! Na een tijd slijt het echter wel en kun je weer opnieuw verven mijn zadel is van bruin naar zwart geverft maar na een half jaar zie je vooral op het zitvlak het bruine er weer doorheen
Ik heb exact hetzelfde zadel liggen, die van mij ziet er iets beter uit dan die van jou op de eerste foto maar jouw zadel ziet er na het verven echt super uit! Ik ga ook maar eens op zoek naar die verf, leuk dat je dit topic hebt gemaakt.
wauw dat is mooi opgeknapt zeg...ook al is t maar voor een half jaar dan nog zou ik t er zo voor over hebben kost een stuk minder dan een nieuw zadel...
xlisaloveyou
Geplaatst: 04-01-13 14:52
wow wow wow,
dat ziet er weer helemaal nieuw uit!! Mooi gedaan zeg!
Manon_vdv
Geplaatst: 04-01-13 14:55
wauw mooi zeg!
Resfeber
Geplaatst: 04-01-13 14:55
Netjes gedaan! Ik ben mijn zadel aan het wit verven, maar die lederverf die ik gekocht heb is echt een rommeltje. Moet eerst 4 lagen met andere goedjes op m'n zadel smeren.
Tsja dan blijft het een jaar zitten, en dan verf je het opnieuw. het lijkt heel erg op invetten qua werk. Dus heel veel tijd ben je er niet mee kwijt.
@TinekeHorses, de schoenmaker waar ik het had gekocht was redelijk klein, daar hadden ze zwart, donkerbruin(deze kleur) en lichtbruin en rood. Bij grotere zaken heb je ook andere kleuren. Zadel verven naar een donkerde kleur gaat vrijwel altijd goed. Lichter weet ik niet!