2e hands of niet

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 12:06

Ik heb zojuist een gloednieuwe (merk)regendeken binnengekregen, € 50,00 incl. verzendkosten, voor dat geld koop ik dus liever nieuw dan tweedehands.

LePinto07

Re: 2e hands of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-12 21:12

Bij mij is het ook wel verschillend heb regendekens nieuw en 2e hands gekocht.
Ook heb ik pas geleden via de boktmarkt leren petrie laarzen gekocht met de goede maten en nog in een perfecte staat.
Je moet natuurlijk wel kijken van wie je iets koopt en hoe lang ze al actief zijn op bv mp.
Maar bitten en halsters koop ik altijd nieuw evenals mijn zadelpads.

lovemaylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:07

Ik koop best veel 2de hand omdat het me toch echt veel geld scheelt!

viphorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 19:17

Ik koop vaak nieuwe dingen op marktplaats en bokt markt.
Zojuist een bucas regendeken nieuw ( en is ook echt nieuw ) gekocht voor 75 euro incl verzendenen een paar eskadron beschermers met kaartje eraan voor 35 euro incl.
Tweedehands zweetdekens durf ik wel aan , vliegendekens ook was ze een keer en alles is schoon.
Doordat wij meerdere paarden hebben is dit een goedkope manier van goede spullen kopen.

98xsophiex98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 20:36

Ik koop eigelijk alles nieuw alleen mijn zadels waar ik nu mee rijd zowel dressuur als veelzijdigheid zijn 2e hands wel in een winkel gekocht

Desiree_2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 14:16

ik zou liever nieuw kopen
tenzij je degene bijvoorbeeld kent en weet hoe hij/zij met zijn/haar spullen omgaat

want je weet nooit wat er allemaal met een 2ehands bijvoorbeeld deken, is gebeurd en hoe er mee omgegaan is

xAng

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:33

Ook ik ga eigenlijk altijd voor nieuw. Je rijdt lekker naar de winkel en ziet wel waar je mee thuis komt. Of als je iets nodig hebt wil je het meteen hebben, je bestelt het direct of je haalt het direct. Die paar tientjes die ik daar op zou kunnen besparen, tja so be it.

Keandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:49

Het hangt af van wat we kopen.
We hebben net een 2dehands tuig overgekocht, ben blij 2dehands, want onze fjord moet nog voor de koets leren lopen, als het dan niet bevalt ben je weer 750€ kwijt, terwijl we nu maar 250€ kwijt waren.
Koets ook via kapaza, leuk ding op de kop getikt voor een leuk prijsje.

Verder koop ik enkel merkproducten 2dehands, dus Weatherbeeta, Barefoot, Eskadron, Anky pad, ...
Nieuwe dingen zijn soms van minder dure merken, met uitzondering van schoenen (altijd Ariat), mijn aangepaste wintecje was ook nieuw.
Hoofdstelletjes koop ik liever nieuw, bitjes ook (meer keuze).

jes_sam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 17:54

Het ligt er nogal aan wat ik zoek en of het op de markt is :)
Al mijn sjabrakjes zijn tweedehands op 1 na :+ , mijn zadel is tweedehands..
Mijn dekens zijn echter wel allemaal nieuw, ook halsters en halstertouwtjes koop ik nieuw.
Ik zal ook niet snel een tweedehands deken kopen, ik heb daar zelf geen prettig idee bij :+

annelieke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 18:08

Bij mij is het afhankelijk van wat ik koop.
Laarzen, caps, winterdekens en regendekens koop ik nieuw.
Dekjes, zweetdekens en alles wat extra is en niet noodzakelijk koop ik vaak 2e hands maar dan wel als het nog in goede staat is. Kan je natuurlijk van te voren nooit 100% weten. Maar ik ben tot nu toe nog niet teleurgesteld.

xlisaloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:55

Ligt eraan