boomloze zadels Bosrand?

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Avalon87

Re: boomloze zadels Bosrand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-13 10:58

wat is het verschil met dit westernzadel?
Behalve dat ze nog goedkoper zijn

http://www.ebay.de/itm/Baumloser-Wester ... 759wt_1139

Ik ben inmiddels toch een beetje aan het kijken naar een barefoot of bob marshall.. Ik ben toch bang dat het prijsverschil uiteindelijk te merken is aan de kwaliteit

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 11:29

Dat zijn volgens mij dezelfde zadels,alleen zijn ze wat goedkoper :)

Tja ik zou zelf ook eerder gaan voor een barefoot of BM,die zadels zijn uitgebreid getest ect ect..De zadels van bosrand of ebay komen volgens mij uit india en al ziet het er kwalitatief niet verkeerd uit zal er toch wel een verschil zijn qua pasvorm ect ect..

Kimbeerly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 21:30

Ik heb een zadel gekocht via bosrand en een barefoot gehad. ik vond barefoot 3 x niks en die van de bosrand erg fijn. Goedkoper hoeft dus niet altijd verkeerd te zijn. Zadels komen niet uit India maar uit Canada.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 21:56

Het leer komt volgens de advertentie uit Canada. Dat hoeft niet te betekenen dat de zadels daar ook gemaakt worden.

Ik wil er ook één :j Sowieso vanwege de afmetingen en proporties van mijn ruin, er past gewoon geen lang zadel op :D Mag ik eens vragen hoe lang jullie zadels van de Bosrand zijn en wat voor maat (confectiemaat) kont daar in past?

Jespri

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-13 22:08

Prachtige zadels vond ik het! Vond ook de kwaliteit goed.
Helaas heeft mijn paard te veel schoft en lag het op hem niet goed.
Zij heeft hem toen gepast op hem en gaf gelijk eerlijk antwoord dat het hem niet ging worden, liet ook zien waarom niet enz.

Prima service, zeker een aanrader. :j

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-13 17:15

Kimbeerly schreef:
Ik heb een zadel gekocht via bosrand en een barefoot gehad. ik vond barefoot 3 x niks en die van de bosrand erg fijn. Goedkoper hoeft dus niet altijd verkeerd te zijn. Zadels komen niet uit India maar uit Canada.

voor het geld wat de zadels kosten, kunnen ze niet in Canada gemaakt zijn :n

het leer en de degene die ze verzonnen/ontworpen heeft misschien wel, maar productiekosten die het in Canada zou kosten zouden dit zadel minstens twee keer zo duur moeten maken .
maar India wil niet direct zeggen dat het rommel is :n ook in India kunnen ze goed spul maken .

dodootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 21:47

Wat voor pad hebben jullie onder het zadel liggen?