Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
en dat helpt redelijk, ik zie er tot nu toe geen schade bij komen, maar je moet het wel heel vaak herhalen ivm makkelijk afspoelen met regen. Ollytje schreef:bij de paardendrogist verkopen ze de amigo xl in 3 varianten lite,meduim en heavy
Voor deze Amigo er was, had Horseware een XL uitvoering van de Rambo. Van dezelfde ballistische stof als de Rambo. Die was en is dus ook sterker dan de Amigo
Ik heb zelf 1 van die uitvoering. En de mijne (een 6.0) mag nu verkocht omdat ik een deken over heb. Alleen gaat die 6.0 dus niet passen
En ik was er 2 tegen gekomen op Ebay, vandaar dat ik even om de maat vroeg
Maar helaas zijn ook die een kleinere maat.rina schreef:Ollytje schreef:bij de paardendrogist verkopen ze de amigo xl in 3 varianten lite,meduim en heavy
Grinnik maar Nicolien wil geen AmigoVoor deze Amigo er was, had Horseware een XL uitvoering van de Rambo. Van dezelfde ballistische stof als de Rambo. Die was en is dus ook sterker dan de Amigo
Ik heb zelf 1 van die uitvoering. En de mijne (een 6.0) mag nu verkocht omdat ik een deken over heb. Alleen gaat die 6.0 dus niet passen
En ik was er 2 tegen gekomen op Ebay, vandaar dat ik even om de maat vroeg
Maar helaas zijn ook die een kleinere maat.
@Nicolien je kan eens kijken op Ebay.co.uk (Engeland dus) wie weet is er daar nog 1 te vinden.