Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Jikkeee schreef:Klopt, ik heb er toen de volle mep voor betaald maar toch was het echt iedere cent waard! Het enige probleem is dat je een halve centimeter mist inderdaad, maar dat valt vrij weinig op vind ik zelf. Maar goed daar heb ik dan ook maar een pony'tje bij.
http://i1275.photobucket.com/albums/y44 ... C_0144.jpg
nu ik hem op jou paardje zie lijkt hij veel mooier!! (mede door je mooie pony offcourse
)
. Ik beschouw hem wel zo haha, en zo ben ik dus ook de mafkees die er bijna alles voor koopt (geen dekens, dat grapje is me net te duur omdat ze waarschijnlijk toch niet gebruikt worden).
. Ik zou graag een foto zien als je m aanschaft bij de jouwe
Benno08 schreef:Jikkeee schreef:Klopt, ik heb er toen de volle mep voor betaald maar toch was het echt iedere cent waard! Het enige probleem is dat je een halve centimeter mist inderdaad, maar dat valt vrij weinig op vind ik zelf. Maar goed daar heb ik dan ook maar een pony'tje bij.
http://i1275.photobucket.com/albums/y44 ... C_0144.jpg
nu ik hem op jou paardje zie lijkt hij veel mooier!! (mede door je mooie pony offcourse
)
en ik had de prijs nog niet gezien, mooie korting zeg!
Ik denk dat ik er voor ga...
op jow pony lijkt ie veel mooier dan op de site. Vond hem daar ook niet erg zwart lijken.
. Dat hoef je echt niet te vaak te doen, want dat viel wel tegen (beetje vlekken, meisje van de manege had het voor mij gedaan dus dat verklaart al wat :p ). Het leer is voor de rest lekker soepel, en wordt niet snel hard ofzo.
, heb hem net besteld,.. hij kost nu maar 39,95. Denk dat ik alleen een andere frontriem erbij wil, lekker bling bling zilver denk ik
, ben heel benieuwd hoe soepel het leer is,..
. Haha het beslag is goud, dus dan wil ik alles in die stijl. Zo ben ik
. Ja het leer vind ik lekker soepel, maar ik ben ook niet de super kwaliteit gewend als ik naar vroeger kijk. 
, maar misschien doe ik wel zilver in gouden kastjes
,.. of een combi, heb al een mooie gezien.
wat een fijn leer zeg. Echt het geld waard.
) is het zachte randje aan de achterkant van de neusriem (op het hoofd) ingedeukt is, dat lijkt zo stom. Hopelijk trekt dat nog weg.
.
, oh dus het trekt niet weg? Heb jij dus ook? Als het allemaal wat soepeler is van het poetsen etc zal het wel minder opvallen inderdaad,..
whahahaha, ik dacht ook al: ik hou m wel,.. even kijken hoe het staat op het paard,hij is inderdaad ERG mooi en heerlijk soepel
? Hoop t toch niet.
. IK had een schoenendoos van Ariat, ik allemaal denken dat het verkeerd was geleverd zat het er alsnog in
. Morgen op stal en dan maak ik er direct eentje!