Zwart hoofdstel met gouden/koperen gespen met brede neusriem

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Loeky01

Re: Zwart hoofdstel met gouden/koperen gespen met brede neusriem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 20:48

Klopt, ik heb er toen de volle mep voor betaald maar toch was het echt iedere cent waard! Het enige probleem is dat je een halve centimeter mist inderdaad, maar dat valt vrij weinig op vind ik zelf. Maar goed daar heb ik dan ook maar een pony'tje bij.

http://i1275.photobucket.com/albums/y44 ... C_0144.jpg

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 21:06

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 21:59

Jikkeee schreef:
Klopt, ik heb er toen de volle mep voor betaald maar toch was het echt iedere cent waard! Het enige probleem is dat je een halve centimeter mist inderdaad, maar dat valt vrij weinig op vind ik zelf. Maar goed daar heb ik dan ook maar een pony'tje bij.

:oo nu ik hem op jou paardje zie lijkt hij veel mooier!! (mede door je mooie pony offcourse :9 )
en ik had de prijs nog niet gezien, mooie korting zeg!
Ik denk dat ik er voor ga...

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-12 22:09

Helaas is ie niet van mij :o. Ik beschouw hem wel zo haha, en zo ben ik dus ook de mafkees die er bijna alles voor koopt (geen dekens, dat grapje is me net te duur omdat ze waarschijnlijk toch niet gebruikt worden).
Het is super kwaliteit leer! Lekker soepel en heeft een fijne pasvorm vind ik. Al kan ik niet met blinde sluitingen overweg dus is poetsen voor mij een ramp :=. Ik zou graag een foto zien als je m aanschaft bij de jouwe :j

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-12 23:27

het lukt voorlopig niet te bestellen bij epplejeck, hij geeft de hele tijd foutmelding, en vraagt naar mijn CVC/CVV/CID ?? wat op mijn bankkaart zou moeten staan.. Bon, bekijk het morgen wel nog eens :/

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 17:04

Benno08 schreef:
Jikkeee schreef:

:oo nu ik hem op jou paardje zie lijkt hij veel mooier!! (mede door je mooie pony offcourse :9 )
en ik had de prijs nog niet gezien, mooie korting zeg!
Ik denk dat ik er voor ga...

helemaal mee eens ;-) op jow pony lijkt ie veel mooier dan op de site. Vond hem daar ook niet erg zwart lijken.
denk dat ik hem ook maar bestel,.. als de kwaliteit een beetje wat is?

heb jij hem inmiddels al?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 18:53

Over de kwaliteit ben ik zeker te spreken! Alleen vet ik m voortaan wel zelf in :'). Dat hoef je echt niet te vaak te doen, want dat viel wel tegen (beetje vlekken, meisje van de manege had het voor mij gedaan dus dat verklaart al wat :p ). Het leer is voor de rest lekker soepel, en wordt niet snel hard ofzo.

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:34

oke mooi ;-), heb hem net besteld,.. hij kost nu maar 39,95. Denk dat ik alleen een andere frontriem erbij wil, lekker bling bling zilver denk ik ;-), ben heel benieuwd hoe soepel het leer is,..

was nl ook niet meer zo te spreken over Kieffer zoals hierboven ook anderen. Had altijd een Kieffer Salzburg met dat gouden randje, maar die zijn nou echt prut. Laat gelijk los en ziet er erg nep uit. Heb tot 2 x toe een nieuwe frontriem gekregen en een nieuwe neusriem (wel heel netjes opgelost door Divoza allemaal hoor), maar hoef er niet nog zo 1 ;-)

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-12 19:52

Ja klopt! Ik vind t jammer dat ik m toen niet voor die prijs had :'). Haha het beslag is goud, dus dan wil ik alles in die stijl. Zo ben ik :). Ja het leer vind ik lekker soepel, maar ik ben ook niet de super kwaliteit gewend als ik naar vroeger kijk.

Hmm nee dat is inderdaad prut als die loslaten. Neplooks vind ik ook niets. Kieffers zijn over het algemeen oke, maar sommige modellen vallen tegen. Hoor het wel eens vaker

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-12 03:46

ik heb hem inmiddels :j Heel tevreden, super prijs/kwaliteit verhouding.
Binnenkort wel eens fotootje, nu wat te druk met de feestdagen

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 15:53

ik ben heel benieuwd wanneer ik hem ontvang, gisteren betaald maar je zit met oud en nieuw ;-)
ik hou ook wel van alles in die stijl met goud maar toch blingt zilver mooier ;-), maar misschien doe ik wel zilver in gouden kastjes ;-),.. of een combi, heb al een mooie gezien.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-12 16:16

Ze hebben opzich goede service, maar denk inderdaad dat je hem pas na oud en nieuw hem binnen hebt.

Ik ben ook heel benieuwd naar jouw foto Benno08 :j

xlisaloveyou

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 14:57

succes met zoeken

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:53

ik heb mij EJ Salta binnen!!!!! ;-) wat een fijn leer zeg. Echt het geld waard.
Wat me alleen stoort (ja ben een miemel ;-)) is het zachte randje aan de achterkant van de neusriem (op het hoofd) ingedeukt is, dat lijkt zo stom. Hopelijk trekt dat nog weg.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:55

Haha helaas, jammer dat jij het ook hebt. Bij mij zit het er ook nogsteeds, maar valt eigenlijk al niet meer op :).

Ik ben heeeeel benieuwd naar een foto!

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:58

Ga hem morgen passen, maak ik wle even een foto dit weekend ;-), oh dus het trekt niet weg? Heb jij dus ook? Als het allemaal wat soepeler is van het poetsen etc zal het wel minder opvallen inderdaad,..

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 20:59

Ik zal morgen wel een foto maken van hoe het er nu bij mij uit ziet, heb morgen toch wat fotoshootjes.
Het valt mij niet meer op, ik weet alleen dat ik het ook heb/had dus vandaar dat ik het zeg. Vind ik het aller jammerst van het hoofdstel. Maar ach, voor de rest vind ik m super :)

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 21:49

zat nog te denken om m daarom evt te ruilen (alleen de neusriem),.. maar misschien hebben ze het allemaal. dan bel ik ze wel even om te vragen

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 21:57

Ja zat ik ook al over te denken, maar heb het toen maar gelaten omdat ik er zo blij mee was.
Was ie bij jou trouwens ook in een schoenendoos geleverd? :')

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:04

hahah nee in een patatdoos en er zat zelfs nog een patatje in!!! :D whahahaha, ik dacht ook al: ik hou m wel,.. even kijken hoe het staat op het paard,hij is inderdaad ERG mooi en heerlijk soepel

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:18

Hahahaha serieus :')? Hoop t toch niet.
Nou gelukkig dat dat bij jullie ook zo lekkker soepel is! Ik ben er nogsteeds erg gelukkig mee :)

Qizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:28

ja echt!!! serieus, ik dacht wat is dat nou? Toen lag er zo'n briefje onderin dat ze om kosten te drukken gebruikte dozen ipv nieuwe gebruikten :D

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-13 22:38

Hahahaha wow omg :'). IK had een schoenendoos van Ariat, ik allemaal denken dat het verkeerd was geleverd zat het er alsnog in :=

Benno08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-13 22:13

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 22:18

Oh helemaal vergeten nog een foto te maken van hoe mijn neusriem er nu uit ziet :=. Morgen op stal en dan maak ik er direct eentje!

Staat goed @ Benno08!