goed voor je balans en je rug (met vps nog zachter)
je kunt van barefoot (allerlei modellen) voor 2 weken een testzadel proberen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
) kon ik hier heel fijn in zitten. Mijn (goede!) zadelmaker kon het zadel eenvoudig pas krijgen op mijn paard, en ik heb er veel plezier van gehad. Op veel andere zadels (die mijn paard ook mooi pasten) zat ik echt niet fijn, of erger: kreeg ik acuut weer uitstralingspijn in mijn slechte been (Wow-zadel. wauw, wat wilde ik dáár graag heeeeeul snel weer vanaf!).unamie schreef:Een echt goed zadel en erg goede service (niet goed geld terug) met kennis van zaken
Die een zadel maakt voor jou en je paard (oa dikte wrong en leerkleur naar keuze)
http://www.zadelatelier.nl
Ik heb er 1 sinds vorige week en het zit echt geweldig
SandravdB schreef:Luxor heb ik inderdaad aan zitten denken, en in winkel even op een gezeten maar was niet de goede maat voor mijn paard. Zat wel erg fijn vond ik. Maar zijn tegenwoordig zoveel merken dat ik het daardoor niet meer weet, ken voornamelijk de oudere merken zoals ainsley en kieffer en stubben.
ambre schreef:Mijn Wintec Isabell Werth zit anders ook super,op de Bates Isabell kon ik minder zitten,daarvan vond ik het leer te glad.