Versleten zadel verkopen?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

xLauLaUx

Re: Versleten zadel verkopen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 21:07

Vandaar ook dat ik zeg dat ik qua prijs geen richtlijn kan geven, maar wél ten zeerste kan aanraden om het zadel eerst flink onder handen te nemen. Kan toch het verschil maken tussen de vuilnisbak en marktplaats :j

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 08:40

Zou het zadel idd ook eens een flinke poetsbeurt geven. Kan misschien net dat kleine beetje schelen.

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 08:47

Ik vind 50 juist veel (hangt ook van het merk af en hoe het zadel er verder uit ziet, zonder foto moeilijk te beoordelen.. maar echte schuur/slijtageplekken --> max 50 euro.. welk merk dan ook) :S Dat zou ik echt niet uitgeven aan een zadel met gebruikerssporen etc. (Of het moet er nog heel goed uitzien..) dan koop ik liever een nieuwe...

Mijn oude zadel gaat gewoon gratis weg, kleur is niet meer echt mooi (bruin) en waar de beugelriemen zitten, zie je de plekken. Ook is het leer bij de singelstoten "minder mooi"

Het zadel is nog wel helemaal heel, als het net is ingevet ziet het er (op de verkleuringen bij de beugelriemen/onderaan zweetbladen) na, gewoon goed uit... Maar het past niet op mijn paard. Vind het zelf niet echt veel waard... (ook merkloos)

ChrAmiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 23:06

Tot zaterdag gaan de mensen het zadel nog uittesten en dan brengen ze het terug als het toch niet goed blijkt te zitten etc. De mens in kwestie heeft wat last van zijn heup waardoor hij niet op elk zadel kan rijden hoe gek het ook klinkt, vandaar het testen.
50 euro wou hij eraan geven maar hij mocht het van mij hebben voor 30, ik vond het echt geen 50 waard. Maar het is dus afwachten tot zaterdag of hij deze koopt op niet.

ChrAmiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 23:07

Mij maakt het eerlijkgezegd niet veel uit, ik ben blij dat het niet meer in de weg ligt :D (nu de andere 2 zadels nog buitenwerken en de zadelkamer is op slag veel properder :j)

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:25

Heb je zoveel zadels over dan?

ChrAmiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 23:40

Toch wel heel wat, maar als je weet dat we vroeger een kudde van 10 paarden hadden verklaar je me misschien minder gek ;) Elk paard had eigen zadel en alle paarden zijn bij ons gebleven tot de dood zeg maar. Dus ja 10 zadels waarvan sommige dan nog een tweede zadel kregen omdat ze wedstrijden reden. Wij hebben nu nog altijd 9 paarden staan, maar enkel 4 ervan zijn onze eigen. De rest zijn eigenaarspaarden. Maar je kan dan wel rekenen hoeveel zadels hier gestokeerd lagen (en liggen) :D

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-12 23:43

Pff, nou zet alles in één advertentie dan ben je dr het snelst vanaf.
Is voor een opkoper nog wel intressant.

ChrAmiro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-12 23:48

Ja maar ga nog even wachten tot we alles opgeruimd hebben ;) Wie weet wat vinden we hier nog terug... We kunnen al bijna een winkel beginnen :+