Transportbeschermers

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Miepmiept

Re: Transportbeschermers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:46

Transportbeschermers vind ik rotdingen, als ik wat omdoe dan zijn het rondom drie in één beschermers en springschoenen. Daarvan weet ik in ieder geval dat het veilig blijft zitten.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:49

transportbeschermers gebruikte ik vroeger toen de pony met de veewagen samen met 15 andere pony's naar concours ging zonder dat er stangen tussen zaten. Toen hadden die dingen zin. Gewoon op de trailer heeft een paard er meer last dan gemak van.

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-12 23:56

Altijd, mn pony had eens een wond toen ie van de trailer kwam en mn paard is eens gaan lopen toen hij uit de trailer stormde. Als hij geen beschermers had omgehad, had hij er niet goed uitgezien, hij is in paniek door de prikkeldraad gegaan, hij galoppeerde nog enkele meters met prikkeldraad om zn benen en gelukkig zaten er maar wat scheurtjes op mn transportbeschermers. Dus ze gaan er niet meer op zonder.

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-12 00:00

Ik doe het wel, ook voor kleine stukken. Voorkomen is beter dan genezen..