TS, ik heb een regendeken voor mijn paard, staat er de hele dag mee buiten. Deken heeft géén bilkoorden maar wel zo'n koord voor onder de staart. Hij blijft perfect liggen, ook als hij gerold heeft.
sitasgatje
Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-12 17:27
Noblesse_ schreef:
TS, ik heb een regendeken voor mijn paard, staat er de hele dag mee buiten. Deken heeft géén bilkoorden maar wel zo'n koord voor onder de staart. Hij blijft perfect liggen, ook als hij gerold heeft.
Ik heb een stel bucas dekens ook zonder bilkoorden. Ik heb echt een drakenpony die de hele dag buiten loopt te scheuren, spelen, rollen. Maar de deken heeft nog nooit een centimeter scheef gelegen.
Foash
Geplaatst: 18-11-12 21:56
Het is niet 'erg' maar als ze gaan rollen blijft de deken vaak niet goed zitten.
AnnaRoos
Geplaatst: 20-11-12 16:17
Ik vind bil koorden maar lastig heb ze liever niet de deken blijft bij mij meestal wel liggen.
Mijn pony dr deken (een van de) is een maatje te groot, heeft geen staartriem en geen bilriemen maar blijft altijd perfect liggen (trekt ook niet achter de schoft)... Ligt dus allemaal aan het merk, model en paard
Kim90
Geplaatst: 20-11-12 16:32
ik heb een pony die WOEST wordt van bilkoorden, die gaan er dus altijd standaard af anders trapt ie ze er zelf wel vanaf. Dekens blijven altijd goed zitten met alleen staartkoordje, en buiksingels, ook met rollen. Geen ramp dus