zadels waar je IN zit ipv OP ?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nikkie722

Re: zadels waar je IN zit ipv OP ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:44

cliff barnsby of massimo??

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 17:54

Bates !

Ik heb zelf een Bates Dressage waar ik echt in ZIT. Mijn haflinger zit voor een haflinger niet geweldig lekker, maar sinds ik dit zadel heb rijd ik echt heerlijk en probleemloos.

Zadel heeft een redelijke wrong maar niet dat je in een gedwongen houding word geplaats. De zit is heerlijk diep! Ik vind het persoonlijk een ENORME aanrader!

Edit: Ook prestige en albion vind ik echt HEERLIJK zitten! maar dan kijk je al in een veel duurdere prijsklasse..

pjotrg

Woonplaats: La Malachère (da's ergens in het oosten van Frankrijk)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 18:26

Ik heb een heerlijk zadel, het ligt bijna van ellende uit elkaar (het leer van de zit begin aan de zijnaden te scheuren, maar ik kan er geen afscheid van nemen. Ze zadelmaker die het gemaakt heeft bestaat geloof ik niet meer. Ik heb van diverse kanten gehoord dat Daaleman zadels (een kleine zadelmaker uit Empe,vlak bij Zutphen) heel goed zitten. En ook dat ze niet echt goedkoop zijn....

Ik heb laatst in een zadel gezeten (in een winkel), dat meer bedoeld was voor buitenrijden, ik weet het merk niet meer, maar wow, wat zat dat super ! Het koste geloof ik rond de 1200 euro....Als ik ook nog eens nieuw zadel koop.....