Wat vinden jullie van dit ponyzadeltje?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Cemlys

Re: Wat vinden jullie van dit ponyzadeltje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 16:33

Bij de decathlon is de 'oude' variant die ze te koop hebben, ik heb ze zelf wel eens bekeken, maar leer is vrij stug, ze zijn in mooier materiaal te koop zeg maar. :)

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:45

ziet eruit als een goed en mooi zadeltje
de prijs is daar ook wel naar :+

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 19:58

wat kost het 2de zadeltje eigenlijk

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-12 20:59

Het tweede zadeltje staat bij de ene webwinkel voor 290 te koop en op de site van de maker voor 330euro.
Denk voor een beetje kwaliteit dat je dat ook algauw betaald. Is wel een leren zadeltje.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-12 21:10

Cemlys schreef:
Het tweede zadeltje staat bij de ene webwinkel voor 290 te koop en op de site van de maker voor 330euro.
Denk voor een beetje kwaliteit dat je dat ook algauw betaald. Is wel een leren zadeltje.

Dat is een aardige prijs zeg mijn wintec met verwisselbare boom was goedkoper

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 11:57

Maar vinden jullie dit dan duur voor een goed zadeltje met kwalitatief goed leer?
Ik heb op mn ene A welsh een Bates pony show zadel, wat 950euro kost en op mn andere welsh merrie ligt een stubben juventus a 1300 euro. Ik heb honderden euros verspild aan van die goedkope totaal niet passend krijgende zadeltjes en deze 2 liggen als een huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 12:03

Ik vind het absoluut niet duur voor de kwaliteit die het vanaf de foto lijkt te hebben. Of het nu een paard van 1.65m is of van 1 meter, dat moet voor het budget toch niet veel uit maken? Volgens mij gaat dit zadel een stuk langer mee en is het op langer termijn beter voor zowel pony als ruitertje.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-12 12:11

Dat is ook mijn idee. Snap niet zo goed waarom sommige mensen het die prijs niet waard vinden. Ik wil geen/zo min mogelijk rugproblemen op mn paarden/pony's. Ik investeer dan ook graag in een goed zadeltje. Mijn hengst is niet heel groot, beetje kort in de rug, ik kan kiezen voor goedkoop en er een kunststof zadeltje opgooien waarvan ik weet dat geen enkel merk ze in die maat heeft, of ik kan voor een heel goedkoop leren zadeltje gaan, en vervolgens een jonge vervelende pony doordat het zadel amper aan te passen is. Geef ik liever 100 euro meer uit. Mijn pony's lopen ook shows en op wedstrijden en dan wil ik dat het er netjes uitziet.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 18:48

als het niet past een ander zadel dan zou ik zeker voor zo een gaan.

ikke_draver

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 21:37