MarianneW schreef:Misschien was het wel een kneveltrens en een slof, wellicht is het een jong paard?? Tja... als je er niet zoveel van weet (je weet immers ook niet wat het precies was), kun je er in mijn ogen ook niet over oordelen...
Snap het doel van dit topic niet, want je helpt diegene niet, je helpt het paard niet, ...
Ik dacht dit was het ''Vraag-maar-raak'' bij ''informatief'' en dan hier bij ''Harnachement''. Ik nam aan dat ik hier wel met mijn vraag terrecht zou kunnen.
Ik weet wél wat een slof is en ik weet dat dit er geen was. Daarnaast weet ik ook wat een kneveltrens is (Heb namelijk een diploma paardenhouderij
.
Maar men kan niet alles weten hoe lang men ook leert dus kwam ik hier voor antwoord op mijn vraag.
Het ging hier trouwens om een vlinderbit, was het er vergeten bij te zetten.
JosineS schreef:Was het niet een bijzetteugel? Die kan je daar 'ergens' vastmaken (al zou ik dat niet aan de beugel doen)....
Het leek inderdaad op een bijzetteugel! Maar zat toch echt aan de stijfbeugel vast. Ik stond er zo'n 2 meter vanaf (beetje dun pad en ze waren niet op het ruiterspad) en heb 2 weken geleden nog een nieuwe bril gekregen dus ik denk dat ik het verschil wel gezien zou hebben. Ik deed ook echt een dubbel-take. Ik dacht eerst dat mijn ogen me bedrogen.
Laatst bijgewerkt door ThePast03 op 15-11-12 21:17, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Berichten samengevoegd