Rijbroek versleten binnen 10 maanden

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ulyse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 15:09

Ania schreef:
ulyse schreef:
Nou goed nieuws van de ruitersportzaak, ik mag een nieuwe broek uitzoeken. Wat een goede service

Wat een goede eerlijke service! Misschien moet ik ook maar terug met mijn broek van epplejeck nu ik dit zo lees!

Vandaag dezelfde rijbroek uitgezocht die ik had, want hij zat zo lekker. Hadden ze precies deze week een sint actie, tweede rijbroek voor de halve prijs. Dus heb ik nog een mooie uitgezocht.

Nou deze ruitersportzaak verdient een warme douche :D

Het bedrijf heeft ook een webshop, dus als er nog meer mensen zijn die een extra rijbroek nodig hebben. Even goooglen Kielaruitersport.

love_Soraya

Re: Rijbroek versleten binnen 10 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:13

wat super zeg dat je een nieuwe mocht uitzoeken :) .. en altijd een leuke actie he tweede rijbroek voor de halve prijs :)

CaPrIoLe`79

Re: Rijbroek versleten binnen 10 maanden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-12 15:16

Mijn goedkopere rijbroeken zijn na 2 maanden altijd versleten, ik loop er wel hele dagen mee rond. Duurdere broeken gaan wel wat langer mee, tenminste als je voor de extra kwaliteit betaalt en niet alleen voor een merkje.

ulyse

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-12 17:50

love_Soraya schreef:
wat super zeg dat je een nieuwe mocht uitzoeken :) .. en altijd een leuke actie he tweede rijbroek voor de halve prijs :)

ja super he, ik ben erg blij