), maar die bevalt supergoed. Er zitten wel echt leren stukken en singelstoten op.
Verder is ie heerlijk dik, zonder dat je het gevoel met je paard verliest.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Duhelo schreef:heb een singel gevonden van 30 cm bij nickyu.http://www.nickyskeet.nl/epages/0012580 ... cts/zasi30
Alvaron schreef:Ehh, als het verschil tussen synthetisch en Christ slechts 50 euro is, dan zou ik toch echt voor de Christ gaan. Is super kwaliteit. Ik heb een gewoon shabrak van Christ dat al 10 jaar meegaat. Wordt dagelijks gebruikt, gaat regelmatig in de wasmachine (wolprogramma) en de droger en het lammsfell is nog als nieuw. Alleen de bies rondom begint wat te slijten.

Blijheid schreef:Alvaron schreef:Ehh, als het verschil tussen synthetisch en Christ slechts 50 euro is, dan zou ik toch echt voor de Christ gaan. Is super kwaliteit. Ik heb een gewoon shabrak van Christ dat al 10 jaar meegaat. Wordt dagelijks gebruikt, gaat regelmatig in de wasmachine (wolprogramma) en de droger en het lammsfell is nog als nieuw. Alleen de bies rondom begint wat te slijten.
Dat is het dus niet
Libra kost 107 euro, de allersimpelste christ kost 245. Dan heb je bij de Libra wel inlagen, en bij christ niet.
:Zilfstar schreef:Het verschil is 50 euro. Op een ponymaat pas ik niet en zoon wil niet rijden (hij gaat met mijn fries mennen) dus bbp zal echt voor dochter zijn. Op dit moment is pony rond (te... Ze staat op rantsoen inmiddels) en dikke vacht dus geen ruggengraat te ontdekken haha. Op zadelloos reageert ze nie vervelend, wel als dochter kunstjes wil doen (vlag etc van voltige) dus dan zouden inlages wel weer prettig zijn voor poown. Pfffft waren die Christ dingen maar niet zo duur....

pmarena schreef:Ik denk dat je spijt gaat krijgen als je nu een wat mindere kwaliteit koopt.
Als je nu al merkt dat ze zonder zadel rijden fijner vindt dan met zadel, dan acht ik de kans groot dat ze het allerliefst op het schaapje gaat willen rijden en hij dan toch zo vaak gebruikt gaat worden dat de voordelen van echt lamsvel toch wel heel erg fijn gaan zijn.
Zeker als het straks weer zomer wordt en ze zit te zweten en broeien in die kunstschaapjes, als je die zou kopen. Dan is de kans groot dat je alsnog de echte wilt denk ik en dat is natuurlijk zonde geld, kun je dan beter nu meteen doen.