[WN] vest materiaal naam??

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shirley

Re: vest materiaal naam??

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 02:14

Ik zal wel kijken dan, mocht het donderdag niks worden, dan wordt het zaterdag, maar lukken gaat het zeker :)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 18:39

Ik kreeg gisteravond te horen dat vesten onderling, zelfs van hetzelfde merk verschillen van stof als je in het bonnetje kijkt.
Vandaag was ik bij een grote sportwinkel en veel stoffen gevoeld en gekeken.

Nu zat ik bij Kramer te kijken en zag daar het merk bisbee. Iemand bekend mee?? Die hebben als ik het goed zie en begrijp ook zulke vesten voor niet eens gekke prijzen. Zag ook dat zij een jeans bisbee hebben, dus misschien wel interessant om dara wat te bestellen evt.

En Carhartt jacks zijn daar iets goedkoper zelfs. Misschien gaat dat oude vertrouwde model eruit?? Hier zijn ze iig nog duurder.

Als iemand weet wat verzenden kost naar Nederland??

TurdusMerula

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 18:44

Stof is hetzelfde maar het bonnetje zegt wat anders. %)

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 18:51

Ja, zoiets dus ;-) Ik had laatst ook iets dat een andere kleur ander materiaal was, maar je zag of voelde dat niet. Zit al hele tijd terug te denken waarmee dat was.

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-12 19:27

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-12 21:14

Hey WB, ik denk het wel. Zie de buitenkant niet goed, maar binnenkant is zo ja.

Arthur heeft er een paar met print op de arm en zag ze bij Kramer. Had ook een link geplaatst met vest van carhartt. Binnenkant leke erop, maar twijfel vanwege omschrijving.

Ik denk ook dat ze ''uit'' zijn, maar het is juist fijn spul. Dat softchell neemt de overhand, zag het vanmiddag ook in een grote sportwinkel. Alleen zijn die modellen heel anders, daar moet ik eerst even aan wennen :-) Hou niet zo van aangesloten, zeker niiet met rijden en stalwerkzaamheden.

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 08:19

Kramer is super hoor qua verzending en zo, de vesten zien er prima uit.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-12 08:31

CC< ken jij dat merk bisbee?? Ze hebben ook jeans, ook niet gek om eens te proberen misschien...........

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-12 08:46

Ik ben al een paar keer bij Kramer geweest en ook op de equitana heb ik de vesten gezien, vind ze prima. Alleen de maatvoering vind ik lastig (ook van de jeans) maar ja ff naar duitsland om te gaan passen is ook zo iets he (als je nu nog hier gewoond had viel t nog mee, Bremen is niet zo ver weg :P )

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-12 12:29

Ja, leuk CC ;-)

Neem maar geen risico met broeken iig. Kijk wel of ik voordelig meerdere dingen zou kunnen bestellen, dan heb je die verzendkosten eruit. Ik zag al dat ze niet met alles goedkoper zijn en ook niet alles hebben wat ik wil, maar ja.............