Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xsanne98 schreef:De pony is nu 3/4 jaar. Ik wil em ook nog niet gaan inrijden hoor, ben nu echt nog bezig met alleen maar grondwerk, en gewoon zadeltje erop leggen. Maar het was eigenlijk een vraagje voor als ik hem ga inrijden. Ik weet niet precies wanneer ik het ga doen, maar ga wel nog lang wachten. Ik ga eerst samen met de eigenaar voor de kar, en daarna als die dat goed kan, en rustig word .. ga ik beginnen met rijden ( denk dat ik dus als die ongeveer 4/5 jaar is beginnen ) Nu ben ik em alleen nog lekker lang aan het poetsen, heel even longeren en lekker mee buiten wandelen door het boos en langs de weg.
@ingrid_92 en @lara_silver bedankt voor de site, maar ik denk wel dat lara_silver gelijk heeft dat je beter een 2e-hands kan kopen, of heeft u daar zelf ook wat gekocht?
xsanne98 schreef:@ingrid_92 oh oke oke. Nee indd , 300,- is ook wel heel erg veel centjes ja xd. Ik kan er indd ook niet heel lang meer oprijden denk, heb wel weer het geluk dat ik niet zwaar ben. Maar ik ga ook niet echt dressuur etc oprijden, ik vind het gewoon leuk om lekker in het bos te stappen en stukjes draven.
dat gaat indd denk niet passen nee! :p maarja, altijd een handige site, je weet maar nooit![]()
@minikatje Ik heb wel een zadeltje, maar die is te klein! Ik rijd die pony zonder zadel.
@lara_silver hihi dankjewel !! ;D Ik vind het ook heus niet erg dat ik lang moet wachten, ik heb de tijd. Ik vind het ook belangrijk dat het paard goed groeit, en daar later geen problemen mee gaat krijgen omdat ik er al op zo'n jonge leeftijd op ga zitten .. en dat de pony en ik een leuke band op kunnen bouwen, met niet alleen maar rijden. Ik ben wel alvast een beetje aan het kijken wat voor zadel etc ik moet nemen, vandaar dit forum.
xsanne98 schreef:Ik vind het ook heus niet erg dat ik lang moet wachten, ik heb de tijd. Ik vind het ook belangrijk dat het paard goed groeit, en daar later geen problemen mee gaat krijgen omdat ik er al op zo'n jonge leeftijd op ga zitten .. en dat de pony en ik een leuke band op kunnen bouwen, met niet alleen maar rijden. Ik ben wel alvast een beetje aan het kijken wat voor zadel etc ik moet nemen, vandaar dit forum.
fijn om te horen. Volgens mij gaat het helemaal goed komen met jullie.
[/quote]