Is er een uitrijdeken die fatsoenlijk past?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

nicky_rilana

Woonplaats: eerst werden we gebombardeerd en nu gaan we die mensen helpen, raar dorp woon ik

Re: Is er een uitrijdeken die fatsoenlijk past?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-12 21:47

oow ja dat scheeld, ik maak niet echt rustige ritjes zeg maar. niet dat ik alleen maar galoppeer hoor, maar ga toch wel 1x even een goede galop. en dan krijgt die het heel warm en als je dan gaat stappen worden ze ziek. ik zorg wel altijd dat mijn paard goed warm is voor dat ik aandraaf en galoppeer

jaap_2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:27

_tarja_ schreef:
jaap_2005 schreef:
ik heb de fleece van hh.
Mijn pony heeft ook dekenmaat 185, en het zit perfect. ik heb geen last van dat hij zo dun is, en hij blijft keurig recht liggen.

Welke fleece heb je van HH? Want er zijn verschillende. Weet van HH dat ze soms erg dun zijn.

Ik heb deze; http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl& ... 2,s:0,i:75

Blacksmurf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:31

Neem er een van Horseware. Dat zijn super uitrijdekens. Ze zijn lekker dik en van hele goede kwaliteit.Ze zijn er ook in rijdekens. Neem eens een kijkje op de site. En misschien kan je hem dan eventueel via iemand hier op bokt bestellen. Die bestelt ze rechtstreeks en dat scheelt nogal in de prijs.

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-12 08:42

Luf_Midnight schreef:
ik heb een rhino, die ligt perfect

Ik heb ook een Rhino (waterdichte variant) maar die van mij ligt juist niet goed. Ook ik heb het probleem dat het gat van het zadel te klein is. (of mijn zadel te groot :P ) Desondanks gebruik ik hem nog wel, want ik vind het zonde om hem niet te gebruiken en weer een nieuwe te kopen. Ik doe de uitrijdeken aan de achterkant een stukje onder mijn zadel en dan de flappen niet onder mijn zweetbladen, maar alleen onder mijn beugelriemen door. Dan past ie wel, maar een goed passende zou fijner zijn.