Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
xlisza schreef:Oke, dacht mss zilver voor de wedstrijden als je dan met witte bescherming rijd?
Voor thuis is brons inderdaad wel mooi, niet zo opvallend inderdaad en gewoon mooi om mee te trainen:)
heb zelf de BR PRO Max en die zijn erg fijn:)
janouk schreef:wij rijden nu al een tijdje met goudenspringschoenen bijde haflinger. Ze zitten fijn en stevig.
Overal krijgen we commentaar. haha op wedstrijden worden we goed besproken, mensen herinneren ons meteen. O die haf met gouden schoenen. Ook tijdend ritten en de les heeft iedereen een mening. De meesten vinden het vreselijk hhaha want ik vind het mooi

janouk schreef:Ze passen prachtig bij de messing koetslampen![]()
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
En ik vind het gewoon wel mooi: zo'n gouden pony op de gouden springschoenen.
Ik kocht laatst paarse transportbeschermers op Bokt markt. De verkoopster vroeg of ze niet te opzichtig zijn. Ik zei dat ik toch al opviel met de gouden springschoenen. hahaha toen zij zei: dan weet ik wie je bent, want tijdens de Districtskampioenschappen reed er in Maasdijk een Haflinger met gouden springschoenen. Er waren meer dan honderd paarden, maar de haf met de gouden schoenen was het meest opgevallen.![]()
Dit is maat M van http://www.bokt.nl/markt/ad/66809/nieuw ... -div-maten maar dan in gouden uitvoering. Hierbij staan alle maten. Ik heb deze gekocht hier op bokt.
janouk schreef:catago (ik heb 3 paar, haha, ook voor de training). Ze zijn fijn afgewerkt met neopreen en blijven mooi in het gebruik, ook in de marathon en dan hebben toch echt wel te lijden.