[WN] Zadel op maat laten maken

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

wm2012

Re: Zadel op maat laten maken

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 17:39

Vaquero zadels zijn super goed. Evelien heeft alles afgekeken van louis. :D

Chiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-12 19:04

Zowel triple horn als Vaquero zitten redelijk in de buurt.
Het zal één van deze worden denk ik.
Ik ben vandaag nog in een winkel geweest...het is allemaal duur.... :(

Popstra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 14:58

Op maat laten maken is ook duur!

Vaquero maakt mooie zadels helemaal als je van Wade modellen houd! ideaal voor buiten te rijden en koeienwerk.

Ga je showen in reining of pleasure dan zou je voor Triple Horn kunnen kiezen.

kijenta

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 19:37

Ik heb ook een Vaquero zadel laten maken. Super van kwaliteit en je kiest alles helemaal zelf. Mijn paard heeft een niet-standaard rug, een zadel met standaard boom zou nooit helemaal lekker liggen (en correctie-pads vind ik geen duurzame oplossing) en dat heb ik zelf na een duidelijke uitleg en verschillende kale bomen kunnen zien, ik heb dus gekozen voor de pasvorm en daardoor was de herverkoopbaarheid voor mij van minder belang.
Als er problemen zijn is de service na verkoop ook super, Louis doet écht zijn best om zijn klanten tevreden te houden met hun zadels en dat vind ik ook belangrijk... En je hebt iets unieks natuurlijk...

Chiba

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-12 23:42

rapido schreef:
Op maat laten maken is ook duur!

Vaquero maakt mooie zadels helemaal als je van Wade modellen houd! ideaal voor buiten te rijden en koeienwerk.

Ga je showen in reining of pleasure dan zou je voor Triple Horn kunnen kiezen.

Ja, dat lijkt me logisch dat maatwerk duur is. Maar de zadels in de winkel moesten er niet veel voor onder doen...en dan het risico lopen dat die weer niet past...
Ik denk dat ik deze keer voor de meest veilige keuze ga ;)

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 13:32

Je hoeft niet voor een wade model te kiezen bij Vaquero, je kiest zelf welk type zadel je wilt, je weet alleen zeker dat het perfect past.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-12 16:04

Maatwerk kan ook minder duur, maar dan moet je wel de grens over. Dat is een keuze die je moet willen maken, doe ik wel. Ik heb 2 custom zadels, allemaal maatwerk en qua prijs vergelijkbaar met "fabrieks" zadels, alleen qua kwaliteit 100x beter.