Help in dubio, welk zadel

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Lola96

Re: Help in dubio, welk zadel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:25

Wanneer een zadelmaker mij een zadel aanbied waar een onderlegger voor nodig is ga ik direct op zoek naar een andere zadelmaker.
Ik heb zelf de nodige narigheid ondervonden met verschillende zadels en zadelmakers en ben er achter dat er helaas meer slechte dan goede zadelmakers rondlopen.
Weet niet waar je vandaan komt maar ik heb nu een hele goede zadelmaker uit Amsterdam, stuur me maar pb als je geinteresseerd bent.
Voor nu zou ik je zeker aanraden om door te sparen of op zoek te gaan naar een goed passende tweedehands.
Je kan beter even zonder zadel zitten dan dat je er een zadel oplegd dat niet goed ligt.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 08:45

Ik zou echt nog een andere zadelmaker laten komen, want er zijn echt nog wel meer merken die binnen je budget vallen. Zeker als er ook 2ehands zadels meegenomen worden.

Voor een slecht passend zadel zou ik zeker niet gaan, maar 600 meer uitgeven, zonder eerst rond te kijken of dat echt nodig is, zou ik ook niet zomaar doen. Dat scheelt wel heel veel in je budget.

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-12 21:01

Voor 1000,- is er echt wel een goed zadel te krijgen. Laat eens ook een andere komen en kijk wat hij heeft liggen.