Vraagje, welk merk zadel is dit?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

jus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-12 11:55

Heb het zadel gehad , zat lekker , wel diep , werd helaas te smal voor mijn paard.
Ook heb ik het model vienna en valencia gehad , zijn wel goede zadel prijs , kwaliteit , in Spanje zijn ze nieuw een stuk goedkoper :D

Flekkie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-10-12 14:47

jus schreef:
Heb het zadel gehad , zat lekker , wel diep , werd helaas te smal voor mijn paard.
Ook heb ik het model vienna en valencia gehad , zijn wel goede zadel prijs , kwaliteit , in Spanje zijn ze nieuw een stuk goedkoper :D

Ja was benieuwd of het wat was.Ik heb er een overgenomen maar die is nu te smal voor onze tinker en wil hem weer verkopen. Maar ik wist dat hij een merk had alleen niet te lezen. Met merk verkoopt makkelijker. Kijk zelf ook altijd wat en hoe bij de zadels. Iemand had een Daaleman die te wijd was en wilde wel ruilen mist ze wist welk merk dit was en of het wel kwaliteit is.

Ben dus erg blij dat ik een naam noemen kan. Het is een fijn zadel maar met te smalle schoenen loop ik ook niet lekker..

Dus heel erg bedankt top ben er zo blij mee..

Ga even kijken wat ze in spanje nieuw kosten...Misschien is dat wat voor onze Zorboerderij.

Groetjes Renate