[WN] Andere boomloze westernzadels dan bm?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-12 20:53

Annienke schreef:
Begint een beetje een uitdaging te worden om het zadel op mijn Haf met schouderpartij formaat Belg aan te passen

Grinnik die uitdaging zijn we vanmiddag aangegaan. Annienke is vanmiddag op visite geweest met dr Haf (Im a bitt in love, wat is ie gaaaaaaafffff :9 <3 ) Maar die schouderpartij Belg die kan ze nu wel op dr buik schrijven :') De BM was zelfs nog wat ruim met een Skitopad eronder, de CY paste ook makkie, en ik had zelfs nog een boomzadel (Crates) liggen die ook haar paard perfect past. De DS ging ook, maar dat is er wel 1 waar haar paard uit zou groeien. Hij is idd wel breed :D maar dus toch net niet zo breed als ze dacht, en ze heeft dus nu zelfs meer keuzemogelijkheden wat het voor zadel moet gaan worden :D

En ik heb de kans gehad de Startrekk te bepotelen, en uit elkaar te slopen _O- Heb em op mijn Paintje geprobeerd, maar niet gereden, aangezien het probleem van haar ook met dit zadel overduidelijk was. Te weinig rock in de rug om dit zadel ook maar iets van pas te krijgen. Ik ben bang dat ik voor dat paard het boomloze wel kan vergeten ;(