Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Babootje schreef:Wat voor paard is het eigenlijk?
Een goed passend zadel is al moeilijk genoeg. Een zadel waar je jonge paard niet uit groeit een utopie.
Er zijn zadels (ook leer) met verwisselbaar of verstelbaar kopijzer, zoals Ainsley, Albion, Wintec / Barnsby (leren Wintec versie) etc., maar die zijn vaak duurder. Mss kun je iets 2e hands vinden dat goed past alvorens je definitief een zadel op je paard laat aanmeten?
ik krijg volgende week mijn Albion binnen voor mijn 4 jarige. Idd aardig aan de prijs maar je hebt veel mogelijkheden om hem later weer aan te passen. Heb er het afgelopen jaar ook een albion opgehad van iemand anders, ging echt perfect nu lag hij niet meer perfect. Dus nu mijn eigen Albion, heerlijke zadels! Tootz schreef:Babootje schreef:Wat voor paard is het eigenlijk?
Een goed passend zadel is al moeilijk genoeg. Een zadel waar je jonge paard niet uit groeit een utopie.
Er zijn zadels (ook leer) met verwisselbaar of verstelbaar kopijzer, zoals Ainsley, Albion, Wintec / Barnsby (leren Wintec versie) etc., maar die zijn vaak duurder. Mss kun je iets 2e hands vinden dat goed past alvorens je definitief een zadel op je paard laat aanmeten?
ik krijg volgende week mijn Albion binnen voor mijn 4 jarige. Idd aardig aan de prijs maar je hebt veel mogelijkheden om hem later weer aan te passen. Heb er het afgelopen jaar ook een albion opgehad van iemand anders, ging echt perfect nu lag hij niet meer perfect. Dus nu mijn eigen Albion, heerlijke zadels!
Tootz schreef:Babootje schreef:Wat voor paard is het eigenlijk?
ik krijg volgende week mijn Albion binnen voor mijn 4 jarige. Idd aardig aan de prijs maar je hebt veel mogelijkheden om hem later weer aan te passen. Heb er het afgelopen jaar ook een albion opgehad van iemand anders, ging echt perfect nu lag hij niet meer perfect. Dus nu mijn eigen Albion, heerlijke zadels!
ik rijd iedere zaterdag in een albion op een ander paard. echt een HEERLIJK zadel!! zit gewoon super fijn enz. Dus een goede keuze ja!