Glow in the dark harnachement?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ludique96

Re: Glow in the dark harnachement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-12 20:53

leootje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-12 18:39

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 09:54

Lijkt me wel heel gaaf, een show in het donker! Als ik jou was zou ik gewoon oude springschoenen verven met glow in the dark verf. En oude shirt daarmee verven. En wat je er nogmeer mee kan verven is bijvoorbeeld: Oude dekjes, Beugelblokjes(misschien de hele beugel), Oude saaie en/ of zwarte bandages(ook staart bandages), Stiekjes met strikjes verven(om de manen mee in te vlechten), Peesjes, Misschien een oude neusriem, oude frontriem.
Voor de GITD(Glow in the dark, zullen we dat voortaan hierop afkorten?)stickjes kun je gaan naar de Action, De van-alles-en-nog-wat-winkel(zo noem ik dat :D ) , Blokker, Hema enz enz enz. De stickjes kun je in de manen hangen, in de staart, om jullie armen, om de koten van het paard(als dat blijft zitten?), aan jullie kleren en misschien cap?, aan de frontriem(als jullie paarden dat goed vinden), de sterretjes op een paard plakken en op jullie kleren.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

leootje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-12 17:46

Shadow0

Re: Glow in the dark harnachement?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-12 18:15

Ik denk dat het hele bruikbare muziek is, en de sfeer past ook erg goed. Tegelijkertijd geeft de muziek me geen kippevel, het is wat 'vlak' - er is intensere muziek in dezelfde sfeer. Ik denk bv aan Steve Jablonsky ( http://www.youtube.com/watch?v=mRdwKq4meVY als voorbeeld.)
Maar da's mijn mening he :) en het is jullie proef dus als je zelf wel kippevel voelt bij de muziek, zeker doen!

leootje14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-12 16:22

Tijdje geleden maar de voorbereidingen zijn in volle gang!
het plan in nu om boven in de lucht een hoepel/wiel te hangen, daar lange linten (stof) aan te hangen en dat ieder dan een lint vast heeft. En zo dan allemaal figuren te rijden. In de knoop en dan weer uit de knoop ;)
In die linten komen lichtjes, zelf ben ik ook al aan de knutsel geweest met het volgende resultaat :D

http://www.mijnalbum.nl/Album=LV8UUSX3
nog steeds alle ideeën zijn welkom!