Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
! Zijn net een slagje kleiner dan de Norton.
ShauniBef schreef:romyloverrr schreef:omlaag zul je bedoelen ! ja dat weet ik al
Nee, omhoog. Hij zit te laag
senna21 schreef:Ze zijn te groot.
Mag ik vragen waarom je pony peesbeschermers om heeft?
99% van de paarden en pony's hebben het niet nodig. Beter voor de pezen en prettiger voor het dier.
romyloverrr schreef:de pony is en kleine B-pony , er staat ook niets over haar lengte in haar stamboek.
met springen gebruikt ik ipv peesbeschermers springschoenen, en soms ook gewoon zonder iets .
ik gebruik de peesbeschermers nu eigenlijk even voor mennen ( pony heeft dit al 15 jaar niet gedaan dus als je zou schrikken ofzo heeft ze teminste bescherming om ) dit wil ik na een tijdje niet gaan doen.
en voor de iets ruigere buitenritten ( boomstammetje tussendoor , afsprongen en opsprongen , en bv heuvel af galoperen )
uiteraard zijn wij hier allebei op geoefend , ( nee ben geen penny die het stoer lijkt om eens het bos onveilig te gaan maken , en ja ik ken er genoeg die dat wel doen)
barrymuis schreef:Is dit misschien iets voor je ??
DunLieke ruitersport
Maat: AB pony
PU peesbeschermers AB pony (artikelnr: 11113) € 17,00
PU strijklappen AB pony (artikelnr: 11112) € 13,00
Kleuren: zwart, wit, lichtblauw, rood, roze, donkergroen, grijs, bordo, paars, geel en oranje
x_lonneke schreef:Hoi, de peesjes aan de voorbenen zijn wel te groot vind ik. Achter kan wel. Ik zou kleinere peesjes kopen, of gewoon geen peesjes omdoen. Dat is eigelijk alleen nodig met bijv. springen.![]()
Veel plezier nog met je pony.
romyloverrr schreef:de pony is en kleine B-pony , er staat ook niets over haar lengte in haar stamboek.
met springen gebruikt ik ipv peesbeschermers springschoenen, en soms ook gewoon zonder iets .
ik gebruik de peesbeschermers nu eigenlijk even voor mennen ( pony heeft dit al 15 jaar niet gedaan dus als je zou schrikken ofzo heeft ze teminste bescherming om ) dit wil ik na een tijdje niet gaan doen.
en voor de iets ruigere buitenritten ( boomstammetje tussendoor , afsprongen en opsprongen , en bv heuvel af galoperen )
uiteraard zijn wij hier allebei op geoefend , ( nee ben geen penny die het stoer lijkt om eens het bos onveilig te gaan maken , en ja ik ken er genoeg die dat wel doen)
romyloverrr schreef:kijk en op deze foto ( zelfde dag precies hetzelfde gaatje )
zou ik toch echt zeggen dat hij te hoog zit !
http://www.mijnalbum.nl/Album=PJJHUL7R