Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

bedankt

Loes'sCorner schreef:@pmarena, ja nadeel is dat er niemand volgens de ADB methode in mijn regio zit, heb dat al meerdere malen geprobeerd en als je dan iemand vind die bereid is te komen etaal je echt een belachelijk hoog bedrag........
@vjseegers, leuk, dat lexington verhaal heb ik al vaker gehoord, wel jammer want vind poersoonlijk dat model mooier als de london.
Loes'sCorner schreef:Hmmmm, ik wilde eigenlijk geen discussie starten over gewicht max of zoiets, want ik weet dat een ruiter van bv 95 kilo met een goed ruitergevoel en een juiste zit minder kapot kan maken dan een ruiter van 50 kilo die een slechte zit heeft enz.....
Verder heb ik dit topic gestrat om ervaringen te delen, niet om meningen endergelijk te delen......sorry als dit even vervelend overkomt maar ik heb het gevoel dat om dat soort reacties vaak mensen niet meer willen of durven te reageren en dat vind ik echt te gek voor woorden, ik hoopte ditmaal meer reacties te krijgen die echt aan mijn vraag ten goede komen
Je kan trouwens ook eens kijken naar een hidalgo met leren boom..Deze zadels hebben een flexibele pommel en cantle maar geven wel net wat meer stevigheid en een wat smallere zit..Ik heb zelf net een Valencia 2 op mp op de kop kunnen tikken en het rijdt super