Zadel lijkt niet goed te passen?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 21:19

loveyrsa schreef:
De zweet plekken komen doordat het een kunststof zadel is en dat ventileert niet zo goed. Ik heb dat ook bijna altijd bij mijn fjord

oke, dat klinkt erg logisch ja!!

En de barebackpad is met zo een antislip onderkant dus mischien komt dat daar ook wel door..

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-12 21:28

Als er een roze boom in zit heb je een extra wijde boom erin van de Wintec Wide. Dit zijn 3 roze-paarse bomen hoe donkerder hoe wijder.

De zweet plek heeft in het midden een onderbreking, ik denk dat het zadel daar minder draagt, bruggen heet dat.
Je kan dat zelf controleren door het zadel er zonder dekje op te leggen en dan van achteren naar voren door het kussen-kanaal te kijken, dan mag je vanaf de zijkanten geen licht zien. Je kan het ook voelen door met je hand onder de kussens langs te voelen.

De lengte van het zadel vind ik ook een probleem, zou een maatje kleiner kunnen zijn.

Het je een zadel met of zonder cair?

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 21:38

tiwi1969 schreef:
Als er een roze boom in zit heb je een extra wijde boom erin van de Wintec Wide. Dit zijn 3 roze-paarse bomen hoe donkerder hoe wijder.

Oke ik ga morgen even kijken welke van de 3 er nu in zit.

De zweet plek heeft in het midden een onderbreking, ik denk dat het zadel daar minder draagt, bruggen heet dat.
Je kan dat zelf controleren door het zadel er zonder dekje op te leggen en dan van achteren naar voren door het kussen-kanaal te kijken, dan mag je vanaf de zijkanten geen licht zien. Je kan het ook voelen door met je hand onder de kussens langs te voelen.

Oke dit ga ik bekijken

De lengte van het zadel vind ik ook een probleem, zou een maatje kleiner kunnen zijn.

Hmm daar gaat mijn kont niet in passen helaas

Het je een zadel met of zonder cair?

Ik heb geen idee wat dis is of waar ik dat na kan kijken?

wereld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-12 21:42

Dit is mijn barefoot op haar rug. Door de barefoot kenners goedgekeurd qua lengte. Hierbij reken je de lengte achterkant achterboog, het zadel loopt nog wat verder door maar daar komt geen duk op.
Ik vind deze ook beter staan dan de wintec

Afbeelding
Deze is hier dus wat te smal en lig ook wat te ver naar voren

en nog even voor het verschil de wintec
Afbeelding

Somebitch

Re: Zadel lijkt niet goed te passen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-12 09:08

Ik heb geen verstand van Barefoot maar die ligt iniedergeval recht, je wintec duidelijk niet waardoor dus echt de boom te smal is. :j

wereld

Re: Zadel lijkt niet goed te passen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-12 09:10

oke, iedereen bedankt voor de antwoorden.. Ik ga hiermee aan de gang