(weet niet of het al gezegd is) Leuke dekjes/shabrakjes en zadeltjes (en dan niet van die pinokkio/pannekoekzadeltjes maar échte zadeltjes), singels,beugels(riemen), staartriemen,
Laureas
Geplaatst: 09-09-12 20:28
Zelf heb ik BMP en AMHA paardjes, (BMP is het Belgische equivalent van NMPRS) en mijn grootste bezigheid ermee is showen. Dus ik zou ook graag meer professionelere showzaken vinden, ik denk dan aan van die lycra dekens, die helemaal het hoofd tot lichaam bedekken om ze netjes te houden voor een show of meerdere keuzes tussen de necksweats, meerdere producten om de paardjes op te maken voor show etc...
en mijn pony heeft een veulenhalster (kwa maat) nodig... maar 9 van de tien keer zit daar geen klip aan dat je ze makkelijk aan/af kan doen, maar moet je ze bij het kopstuk los maken.. zou zo'n klip wel handig vinden
Alles wat fluorescerend oranje is.. Ik heb verleden jaar een fluorescerend oranje deken voor mijn shetje (of mini?) van +- 80cm op maat laten maken en wil nu beenbecherming, hoofdstelletjes en fleece dekentje voor hem hebben
sandra3235
Geplaatst: 09-09-12 21:37
Gefelciteerd met jullie plannen,super Ik ga even verzinnen,ik had al dingen en ideeen aangedragen en momenteel weet ik mijn eigen naam niet. Maar ik meld me vast als klant
Wat ik ook vind is dat veel shetland dingen voor kleine kids zijn. Met schattige paardjes erop enzo, dat hoeft voor mij dus niet. Ik ga vooral voor functioneel
Ik vind maar geen fatsoenlijk halster. Een normaal shet/ponyhalster is te groot of toont veel te groot op het hoofd van mijn shet ofwel is het (zie onderschrift) te klein. Hij loopt nu rond met het veulenhalster van de grote paarden, dat is het enige wat ik zo kan aanpassen dat die perfect zit. Meer variëteiten in halstermaten zou ik dus leuk vinden.
jolandje
Geplaatst: 09-09-12 22:28
stef schreef:
Wat ik ook vind is dat veel shetland dingen voor kleine kids zijn. Met schattige paardjes erop enzo, dat hoeft voor mij dus niet. Ik ga vooral voor functioneel
ik ga ook voor functioneel, maaarr...ik hou erg van fleurige dingen, dus van mij mogen er wel mooie bloemetjes of andere printjes op staan
Ik heb NSPS pony's van kleinemaat tot grotemaat. Wat ik mis zijn bredere wit leren halsters voor de grotere shetten. En waar ik van het weekend tegenaan liep was dat ik wel geteld uit 1 halstertje kon kiezen voor mijn shetveulen van 5 maanden. miniveulenhalsters zijn te klein, veulenhalsters zijn te groot. Ik had enkel knalroze liggen in alle maten die ik uit amerika heb gehaald maar dat kun je zo'n klein ventje niet aan doen.
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 10-09-12 16:07
Stef ja dat klopt maar je zit soms aan verplichte verkoop prijzen vast helaas. Daarnaast moet je ze inkopen belasting over betalen je kosten eraf enz en dat is dan wat je overhoud. We gaan kijken wat er mogelijk is! Jolanda doe me maar even een foto over de pb dan kan ik het zien en kijken wat ik kan doen. Doanique frontriemen schreef je die zijn er toch wel of ook niet? en wat zoek je dan? Met bijzetteugels zijn we ook bezig en pessoa zou mooi zijn geen idee of die er zijn in die kleine maatjes. We hebben wel een zadel op het ook geen idee of het is wat je zou willen. Nadita smallere halsters zijn we naar aan het kijken is wel heel lastig om mooie halsters te vinden die dus dun zijn we denken wel al wat te hebben. Bedoel je echt staldekens of onderdekens? klopt de meeste zijn te lang viel mij ook al op. Kirstenvosje welke maat bitten bedoel je en welk soort bit? gebroken bit? Of andere. Esther bedankt van die staart waszakken heb ik weleens gehoord we nemen het mee. Inderdaad grooming spullen komen er ook dus dat komt wel goed kun je tutten hahaha. Luf Midnight de HH springschoenen zijn er volgens mij niet in het klein maar zal kijken. Er komen waarschijnlijk wel kleine springschoenen als het allemaal gaat lukken. femkepien eczeemdekens zijn we nog naar op zoek die zijn er vaak niet zo klein. Vanneke we gaan ook bezig met lycra hoods misschien ook dekens ligt eraan hoeveel vraag er naar is. just kiki er komen halsters met klip om ze makkelijk los te maken of makkelijk om te doen Melanie straks kun je de halsters makkelijk vinden met klipje. AmyII of we aan oranje kunnen gaan voldoen weet ik niet dat is niet een kleur die iedereen zal willen. Als alles door gaat komt er wel een oranje halster tenminste als je dat zoekt. Sandra bedankt denk er maar over na en je kunt me altijd mailen e pb en denk eerst maar aan jezelf. Wij lopen niet weg hoor hahaha Thanks de 1ste klant dan kom je vast en zeker ook op onze open dag?? Stef wij willen ook zoveel mogelijk voor functioneel gaan maar wilt niet zeggen dat het er helemaal niet komt. Gini hopelijk kunnen we je binnen kort iets leuks passend aanbieden Desa nee dat kun je een klein ventje niet aan doen rose hahaha we zijn met diverse halsters bezig. Dus hopelijk zit er straks voor iedereen wat bij.
Op de overige berichten ga ik niet op in, ik vraag niet om advies. Ik vraag erom wat mensen missen voor de minipaardjes tot 1.10. Zodat ik straks een beeld heb van wat mensen zoeken! Dus graag alleen een berichtje plaatsen als het toegevoegde waarde heeft, dat er veel is waar we rekening mee moeten houden dat weten we en daar hebben we de afgelopen tijd al goed over nagedacht, bedankt alvast
Frontriemen zijn er wel, maar vaak nog te groot. Of heel saai. Ik zag laatst eentje volledig belegd met witte steentjes, heel mooi, maar nergens in minimaat te krijgen...
dekens met afwijkende maten; mijne heeft als onderlengte 130cm. daar is heel weinig in the vinden. en idd kleine halsters zonder te grof te zijn. Die van mij loopt ook met een paardenveulenhalster.
Bassenqua
Geplaatst: 10-09-12 17:29
Maris, zouden die controlbars die ik laatst heb gekocht niks zijn? Ik hoor van veel mensen die de ketting doodeng vinden op de showhalsters, vooral bij de hk!
Bassenqua
Geplaatst: 10-09-12 17:33
En deze is nu onderweg, leek me ideaal, speciaal voor de miniature showhalstertjes!!
jolandje
Geplaatst: 10-09-12 17:41
idd, die controlbars lijken mij ook erg handig, i.p.v. die vervelende kettinkjes
Anoniem
Geplaatst: 10-09-12 17:43
Handig dat beugeltje zeg, kunnen er geen velletjes klem komen te zitten!
Bruine leren halster. Peesbeschermers. Zijn er wel voor shet, maar die zijn voor grote shetlanders. Dekens en halsters is altijd goed!
Mariska80
Geplaatst door de TopicStarter: 11-09-12 09:10
Doanique zoals ik begrijp zoek je spullen voor een wat kleinere shet? Pelryo of er echt afwijkende maten komen durf ik niet te zeggen. Maar we gaan zeker proberen of er voor jouw ok passende dekens te krijgen zijn. Esther ja we gaan kijken of de controlbars mee kunnen nemen in het assortiment. Maar we zijn ook nog met wat anders bezig zodat je die ketting niet meer hebt Die tassen zijn inderdaad leuk kwam ze ook tegen toen op de site's aan het rond neuzen was. We zijn namelijk nog op zoek waar we bepaalde spullen kunnen kopen, maar komt vast goed. Patty14 dus kleine peesbeschermers, zijn we naar aan het kijken.