Bruin zadel, zwarte laarzen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 12:19

Ik ben even niet meer mee Prisca, je rijd al jaren zo zeg je en je vind de combinatie lelijk? Of bedoelde je andersom

@Splendesco wel speciaal die grijze laarzen, die heb ik nog niet gezien denk ik ! :)

UrbanL

Re: Bruin zadel, zwarte laarzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 13:07

Euh ik heb alles in redwood kleur...zowel hoofdstel als zadel. Al heb kvoor het hoofdstel nodige moeite moeten doen.

Is gewoon niet af als het niet hezelfde is (hoofdstel/zadel). Jammer dat de mooie warme redwood kleur er bijna niet meer is.

Ik zie ook vaak van die hele licht bruine laarzen op wedstrijd en dat met een zwart paard en zwarte spullen. Ik merkte dat ik erg op de benen ging letten omdat die zo opvielen. Lijkt mij niet handig als je geen rustige benen hebt.

Jasminds

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-12 13:13

Oh dus je vind bruine laarzen op een zwart zadel niet mooi? Ik had je verkeerd begrepen dan, ik dacht dat je zei dat je zelf met een bruin tuig reed en zwart zadel, en dat je dàt lelijk vond :P

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:41

nee bruine laarzen op een redwood/bruin zadel.....kleuren passen vaak niet bij elkaar :D.

En idd half gekleurd tuig. of compleet of niet :D.

Tja is het beeld he. Vele jurys lettend aar toch op merk je echt wanneer je aan het schrijven bent.

vieenrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 14:47

Ik heb ook een bruin ( soort tobacco bruin van prestige) zadel met zwarte laarzen!
Mijn zadel is vrij nieuw, terwijl mijn laarzen al enkele jaren meegaan en ik vind het niet zo storend..
Als ik nieuwe laarzen ga kopen dan ga ik natuurlijk voor bruin, maar nu vind ik het helemaal niet erg!
Ik vind het veeeeeel storender als ik een paard zie met een bruin zadel maar zwarte borstriem/martigal en of kopstuk!
Maar zwarte laarzen kunnen perfect hoor :j (vind ik)

dena_mii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 15:34

Ik heb een zwart zadel en hoofstel, maar bruine cap (met zwarte streep) en rijjasje. Ik heb nu zwarte laarzen met bruine stikstels en een bruine zool besteld, dus ben benieuwd!

NadineBlabla

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 15:39

ik heb een bruin hoofdstel, een zwart vzh zadel, bruin springzadel, voortuig en springsingel met zwarte cap, laarzen, bodyprotector handschoentjes en wedstrijdjasje :+

ikzelf vind het niet ontzettend storen als je je eigen spullen (cap, laarzen, jasje etc) bijv. allemaal in het zwart hebt en tuig van je paard in het bruin :)

foto's in profiel O:)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-12 17:24

Setjestopics en kleurtjes zijn helaas niet toegstaan.
We hebben 1 centraal topic hiervoor op PP. Hier een slotje